Handmade by KARO

Handmade by KARO Met veel plezier en ♡ maak ik TASSEN van VILT. Het leukste vind ik om dit "customized" te doen!

in overleg met jou de tas op maat maken
Verder hou ik van TEKENEN en SCHILDEREN en ga ik dat de komende tijd meer doen en laten zien.

08/06/2026

Vandaag bezig geweest een nieuwe gewoonte/habbit:

MEER ZICHTBAAR worden

Wat makkelijker voor mijzelf maken met de opdracht van de SHIFT challenge bij

De manier om meer succes te krijgen door te creeren die daar aan bijdragen en jezelf dagelijks daarop te checken : een habbit tracker helpt daarbij

Als en is het o.a belangrijk om elke dsg even wat tijd voor jezelf te maken om te , zo VOORKOM je overbelasting en overprikkeling

Gewoontes die IK dagelijks ga doen + bijhouden:
✨️ Gezond koolhydraat arm eten
✨️ om 21:30u naar boven voor bed ritueel
✨️ Na journal schrijven ' s ochtend , bezig met zichtbaar zijn
✨️ dgls 30 min. Mediteren
✨️ dgls 30 min. Bewegen
Welke gewoonte wil jij jezelf aanleren?

Wil je ze bijhouden in deze KLEURRIJKE GEWOONTE TRACKER door MIJ- ART-bt Karo ontworpen?
Vraag hem aan , door hieronder te reageren met

💬ja, ik wil aan de slag

Dan ik stuur hem je toe + instructie.

Groetjes, Karolina

🎉IK ZEG: óók kleine successen moet je vieren! 🎉De reden dat ik hier zo blij op de foto sta, is dat ik de 1e week van de ...
06/06/2026

🎉IK ZEG: óók kleine successen moet je vieren! 🎉

De reden dat ik hier zo blij op de foto sta, is dat ik de 1e week van de SHIFT van Hugo Bakker afgerond en voltooid heb.

🎉 Even VIEREN dat ik alle opdrachten heb gedaan en mijn succes voor mezelf benoemen:

✨️ik ben mega uit mijn comfortzone gestapt om videos te maken en posten gewoon zoals ik ben✨️

Succesjes vieren zorgt ervoor dat je even een pas op de plaats maakt. Stil staan bij wat er tot nu al goed gegaan is en wat je goed gedaan hebt.

🧠Met het vieren van succesen zorg je ervoor dat er in jouw brein "geluks- en beloningsstofjes' worden aangemaakt. Je gaat je er dus lekkerder door voelen!

👍Je motivatie en je zelfvertrouwen worden vergroot. Na tegenslag lukt t je makkelijker om door te zetten.

🧠 Zelfs bij het vieren van KLEINE successen creeer je positieve associatie: je brein koppelt dat fijn gevoel aan het gedrag wat je deed. Je brein wil dit vaker herhalen.Het wil meer van dat fijne gevoel!!

🧘‍♀️Tegelijk krijg je minder stress: vaak kijken we alleen maar naar de lange termijn. Daardoor kan t zwaar voelen om een bepaald doel te halen.

🎖 Door je proces/weg naar t doel in kleine stappen met beloningen op te delen, voelt t veel meer behapbaar!!

☺️Zo groeit je vertrouwen dat je in de toekomst andere uitdagingen ook aan kan.

Successen zijn er in verschillende VORMEN. We vergeten vaak te kijken naar het PROCES, niet alleen:
✨️Welk RESULTAAT heb je behaalt, hoe klein ook
MAAR ook:
✨️ Welke ACTIE had je je voorgenomen en heb je ook daadwerkelijk ook gedaan
✨️Welk INZICHT over jezelf heb je gekregen?
✨️Welke nieuwe KENNIS heb je opgedaan deze week?
✨️Welke FOUT heb je gemaakt en durfde je te erkennen zodst je ervan kon leren, daar is moed voor nodig.

TIP: Goed om elke week reflecteren op je vooruitgang: houdt je 🎯gefocused + positief🤩

VRAAG:
🎉Welk klein succes kan JIJ VIEREN deze week?
🎁 Wat voor KLEINIGHEIDJE kan jij jezelf geven om jezelf te BELONEN: dat maakt t extra stimulerend.

💬Laat je het me hieronder weten? Super leuk

Trouwens...ik heb voor mezelf een setje 🎨 Aquarelverf vsn Daniel Smith gekocht om mijn succes te vieren🤩
Fijn weekend allemaal,Karo

=Creatief zijn is helend! Als kind was ik al jong CREATIEF bezig: ik ben hier bijna 5 en heerlijk bezig met kwast en wat...
03/06/2026

=Creatief zijn is helend!

Als kind was ik al jong CREATIEF bezig: ik ben hier bijna 5 en heerlijk bezig met kwast en waterverf. Ik kon daar uren lang mee bezig zijn. Ik ging er helemaal in op. Ik vergat de tijd en alles om me heen. Helemaal in mijn eigen bubbel

Ik genoot van de mooie kleuren, de verf die vloeide, de kwast in mijn hand die over het papier gleed. Ik kwam er echt van tot rust.

Toen ik ouder werd, werd ik mij bewust WAAROM ik zo graag creatief bezig ben: het brengt mijn gevoelige brein en lichaam weer in balans. Ik kom bij mijn gevoel, het helpt me ont-stressen, nare ervaringen en emoties verwerken, brengt mij inzichten en oplossingen in zaken waar ik mee worstel. Ik leerde hoe ik mezelf daarmee kan helen.

Ik besef dat ik mijn praktijk hetzelfde doe: ik breng jou als hooggevoelige mantelzorgers WEER BIJ JEZELF: uit je hoofd in je lichaam en bij je gevoel, je komt in de ontspanning, brengt inzicht, help je ontladen en terug naar je intuitie. Dat geeft je een gevoel van THUIS komen.

Het liefst doe ik mijn werk dan ook met CREATIEVE COACHING & THERAPIE. Heerlijk om de passie die ik vroeger al had te delen met anderen en jou hierdoor te zien groeien en transformeren.

Wil JIJ ontdekken hoe helend tekenen of schilderen jou in de ontspanning en tot jezelf brengt?

Ik heb volgende week een paar uurtjes vrij gepland om een aantal mensen dit te kunnen laten ervaren tegen gereduceerde prijs
✨️1,5 uur voor € 25,00 voor materiaal- en energiekosten(ipv €87,50).

De sessie vind plaats bij Praktijk-by karo , Meerkoet 32, Veenendaal.

Mocht je interesse hebben stuur me dan even een whatsapp berichtje!! 06-27858776 óf plan de sessie ACTIE Helend tekenen/schilderen zelf in in mijn agenda: https://praktijkbykaro.clientomgeving.nl/afspraak-maken?t=zPkWPVfr

Creatieve helende groet, Karolina

02/06/2026

Ik kreeg vandaag deze VRAAG: Wat zou JIJ nog steeds doen, ook al werd je er NIET VOOR BETAALD?

Ik vond het een hele mooie, omdat het een vraag is die gaat over wie je werkelijk bent en dé manier is om meer bij jezelfcte komen als je als gevoelige mantelzorger door overbelasting last hebt van overprikkeling en oververmoeidheid

Ik hoop dat JIJ ook iets hebt
✨️ waar je je bed voor uitkomt of
✨️aan het eind van de dag blij over kan vertellen aan anderen.

Dat is zeker geen vanzelfsprekendheid. Veel mensen voelen zich ongelukkig en dat vind ik zorgelijk. Ik help anderen daar graag bij, want ik weet als geen ander hoe t is om als gevoelige mantelzorger zo uitgput te zijn, dat alles moeilijk voelt en soms zelfs zinloos lijkt.

Tip : vind iets wat je elke dag even een paar minuten kan doen waar je blij van wordt. Dan hou je het zorgen voor anderen langer vol. Voor mij is dat CREATIEF ZIJN.

REFLECTIE VRAGEN van de dag:
✨️Wat zou JIJ nog steeds doen, ook al werd je er niet voor betaald?
✨️welke korte activiteit van een paar minuten kan jii doen waar je blij van wordt

Wil je t met me delen? Ik ben heel benieuwd. Kom je er niet uit. Dan kunnen we vrikblijvend even sparren enbdan denk ik met je mee!!

Groetjes, Karolina Wolvekamp 06-27858776

01/06/2026

ELKE VERANDERING begint bij een BESLUIT: jouw besluit: dit wil ik veranderen!! Ik neem ook een besluit....

Zo gaaf: ik heb een prijs gewonnen: de SHIFT bij Hugo Bakker. Deze 30 daagse challenge heeft als doel meer zichtbaar zijn met je praktijk.

Vandaag ging t over besluiten nemen: wat wil ik gaan shiften/veranderen?

In de video hoor je mijn besluit. En zoals je ziet: ik ga het gelijk maar in de praktijk brengen !!

Mijn vraag aan jou: wat wil jij veranderen? En welk besluit, welke eerste stap kun je daarin NU nemen. Leuk als je je antwoord deelt!!!

Weet je niet goed waar te beginnen? En wil je even VRIJBLIJVEND sparren, stuur me dan een berichtje.

Warme groetjes, Karolina Wolvekamp
06-27858776

In opdracht een mooie AQUAREL gemaakt als CADEAU. Sinds gisteren hangt tie in de Spreekkamer bij mijn oud-docent Klassie...
07/02/2026

In opdracht een mooie AQUAREL gemaakt als CADEAU. Sinds gisteren hangt tie in de Spreekkamer bij mijn oud-docent Klassieke Homeopathie Paul Albers.

21/04/2025

Ik had een bijzondere mooie OPDRACHT gekregen om een persoonlijke kaart te maken om te kunnen versturen met het thema DANKBAARHEID:

Dat thema bracht mij weer terug naar mijn eigen gevoel van DANKBAARHEID dat ik zelf mocht ervaren:

"Toen ik ooit te horen kreeg dat de gynaecoloog de onrustige cellen allemaal met mijn baarmoeder had kunnen verwijderen, voelde ik opluchting, dankbaar en hoop"

Dat kwam intuïtief bij me boven in de vorm van de volgende beelden/ symbolen, die ik omzette in een mandala. Die "ontstaat" als ik er begin met tekenen.

- uit het donkere van onzekerheid komen met dat bijzonder mooie nieuws- de donkere rand aan buitenkant
- de zon en het leven weer beter kunnen voelen en zien - de zonnetjes met hun stralen die naar binnen stralen
- hoop - de bloemen in de knop en het lichte papier en kleuren

Wil je ook een unieke kaart voor iemand?
- om te laten weten dat je aan de ander denkt in een moeilijke tijd of bij verlies van een dierbare, gezondheid ,werk!
- voor je felicitaties om een mijlpaal, een jubileum, bijzondere leeftijd mee te vieren

Elke kaart maak ik (intuïtief) speciaal voor jou voor degene naar wie je hem wilt sturen.

Kosten voor kaart en bijpassende envelop €3,50 ( evt postzegel om hem naar je te versturen als je niet in de buurt van Veenendaal woont)

Stuur me een berichtje!!

Wil je meer kaarten zien die ik hebt gemaakt en mijn creaties volgen,zie ook mijn whatsapp -kanaal:
https://whatsapp.com/channel/0029VbAJmHuFcovyXNUtC21A

Kaartje- by Karo
Creatieve groetjes, Karolina
06-27858776

21/04/2025

Ik had een bijzondere mooie OPDRACHT gekregen om een persoonlijke kaart te maken om te kunnen versturen met het thema DANKBAARHEID:

Dat thema bracht mij weer terug naar mijn eigen gevoel van DANKBAARHEID dat ik zelf mocht ervaren:

"Toen ik ooit te horen kreeg dat de gynaecoloog de onrustige cellen allemaal met mijn baarmoeder had kunnen verwijderen, voelde ik opluchting, dankbaar en hoop"

Dat kwam intuïtief bij me boven in de vorm van de volgende beelden/ symbolen, die ik omzette in een mandala. Die "ontstaat" als ik er begin met tekenen.

- uit het donkere van onzekerheid komen met dat bijzonder mooie nieuws- de donkere rand aan buitenkant
- de zon en het leven weer beter kunnen voelen en zien - de zonnetjes met hun stralen die naar binnen stralen
- hoop - de bloemen in de knop en het lichte papier en kleuren

Wil je ook een unieke kaart voor iemand?
- om te laten weten dat je aan de ander denkt in een moeilijke tijd of bij verlies van een dierbare, gezondheid ,werk!
- voor je felicitaties om een mijlpaal, een jubileum, bijzondere leeftijd mee te vieren

Elke kaart maak ik (intuïtief) speciaal voor jou voor degene naar wie je hem wilt sturen.

Kosten voor kaart en bijpassende envelop €3,50 ( evt postzegel om hem naar je te versturen als je niet in de buurt van Veenendaal woont)

Stuur me een berichtje!!
Wil je meer kaarten zien die ik hebt gemaakt en mijn creaties volgen,zie ook mijn whatsapp -kanaal:
https://whatsapp.com/channel/0029VbAJmHuFcovyXNUtC21A

Kaartje- by Karo
Creatieve groetjes, Karolina
06-27858776

Wil jij weer eens iemand blij maken met een kaartje? Wil je⚛️ een bijzondere kaart⚛️+ voor een bijzondere persoon⚛️+ een...
09/04/2025

Wil jij weer eens iemand blij maken met een kaartje?

Wil je
⚛️ een bijzondere kaart
⚛️+ voor een bijzondere persoon
⚛️+ een bijzonder moment?

Laat dan eens een kaart door mij maken !!

Ik maak aan de hand van je korte beschrijving over voor wie én ter gelegenheid van wat je de kaart wilt sturen intuïtief een kaart op maat! (*)

KOSTEN = € 3,50 /kaart
✅️ inclusief ENVELOP met bijpassende illustratie !
✅️POSTZEGEL mee bestellen is MOGELIJK

Mensen ervaren een mooie kaart met een lieve/ leuke tekst écht als een 🎁.

Vraag je kaart nu bij mij aan via een whatsappje.

Creatieve groetjes,
Karo(lina)
06-27858776
[email protected]

(*) kies uit de vele unieke kaarten uit mijn collectie zie de foto's. Van elke kaart is er echt maar 1.

18/01/2025

Wil jij ook leren hoe je een MANDALA maakt? Kijk dan hier voor meer info!!

Adres

Vijftien Morgen 1
Veenendaal
3901 HA

Openingstijden

Maandag 12:00 - 17:00
18:00 - 21:00
Dinsdag 11:00 - 18:00
Woensdag 10:00 - 18:00
19:00 - 21:00
Donderdag 12:00 - 18:00
19:00 - 21:00
Vrijdag 10:00 - 18:00
19:00 - 21:00
Zaterdag 11:00 - 18:00

Telefoon

0627858776

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Handmade by KARO nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen