02/12/2025
Wat een onvergetelijke dag! 🎉
Op zaterdag 29 november vierde fanfare St. Gregorius Varsselder-Veldhunten haar 75-jarig jubileum. We startten met een sfeervolle receptie in ’t Dorpshuus, met historische foto’s, oude uniforms en mooie woorden van o.a. Janine K**k namens de gemeente.
Als verrassing brachten het Onze Lieve Vrouwe Gilde Varsselder Veldhunten en Fanfare KNA Ulft een prachtige serenade.
Daarna volgde ons feestelijke jubileumconcert, onder leiding van Albert van der Heide van der Heide. Via de rode loper betraden onze in gala geklede muzikanten, samen met enkele oud-leden, het podium. Het publiek genoot zichtbaar van o.a. Ennio Morricone, Innuendo van Queen en Music van John Miles. Een bijzonder moment was het meespelen van onze leerlingen bij The Second Waltz.
Tijdens het concert werden twee leden van het eerste uur, Jan Ketelaar en Theo Jansen, in het zonnetje gezet. Ook kreeg het orkest een speciaal gecomponeerd muziekstuk van Carl Wittrock aangeboden, dat tijdens het voorjaarsconcert in 2026 in première gaat.
Een avond vol muziek, samenwerking en trotse momenten, werd feestelijk afgesloten met een bruisende afterparty.
Op naar het 100 jarige bestaan!
Foto is van Nico Marcus. Klik op de link voor de andere prachtige foto's: https://www.varsselderveldhunten.nl/index.php/fanfare-st-gregorius/nieuws-fanfare-st-gregorius/2377-gezellige-receptie-en-geslaagd-jubileumconcert-fanfare-st-gregorius