15/06/2026
Wauw, wat was dit bijzonder! 160 musici en koorleden vulden afgelopen donderdag onze Grote Zaal voor een spectaculaire XXL-editie van Pieces of Tomorrow. We kunnen ons geen beter einde van het seizoen voorstellen dan Mahlers epische Tweede symfonie.
Dank aan iedereen die erbij was. We hopen je volgend seizoen weer te zien!
Met veel dank aan het Radio Filharmonisch Orkest, het Groot Omroepkoor, dirigent Karina Canellakis en onze trouwe host St. Paul.
📷 Juri Hiensch