28/02/2020
Zondag 8 maart is er weer een heel bijzonder concert in de theaterzaal van Het Wilde Westen. Dit concert is een hommage aan Adolphe Sax. "The Original Adolphe Sax Saxofoon Quartet" speelt werken van Singelee, Mayeur en Mohr.
Leo van Oostrom (sopraansaxofoon), Michiel van Dijk (altsaxofoon), Sander Beumer (tenorsaxofoon) en Marc Scholten (baritonsaxofoon) spelen op een unieke verzameling instrumenten en houten mondstukken die allen rond 1860 in het atelier van Adolphe Sax vervaardigd zijn. Zo wordt de klankvoorstelling van Adolphe Sax gereconstrueerd en hoor je de saxofoon zoals de maker het bedoeld heeft!
Aanvang concert: 12:00 (11:30 zaal open)
Theaterzaal Het Wilde Westen
Everard Meijsterlaan 1B, 3533CK Utrecht
Toegangsprijs €15
Studenten, kinderen, U-pas €10
Lunch met de musici €5
[email protected]