CV de Pepper

CV de Pepper Alle ins- en outs van CV de Pepper! Het is dan ook een zeer gezellige vereniging die voor iedereen toegankelijk is.

Wat in 1998 begonnen is als een geintje, onder de vleugels van Ger en Lenie, is onder tussen uitgegroeid tot een van de grotere carnavalsverenigingen van Uden. Willem en Robin hebben het stokje in 2008 overgenomen en de vereniging is nog steeds groeiende, met zijn eigen raad van 11 en ieder jaar een nieuwe prins. Traditiegetrouw is prins die op carnavalszaterdag bekend wordt gemaakt niet de laatst

e van het carnavalsseizoen, maar de eerste van het nieuwe seizoen in de regio. Buiten de carnavalsdagen in de Pepper zijn we ook actief in het bouwen van een grote carnavalswagen, mee doen aan de Staantafelwedstrijd en het bezoeken van bevriende carnavalsverenigingen in Uden en omstreken.

Even een terugblik naar vorige week, carnaval 2026. Wat was het weer een groot feest! Beginnend met afscheid nemen van P...
22/02/2026

Even een terugblik naar vorige week, carnaval 2026. Wat was het weer een groot feest! Beginnend met afscheid nemen van PP XXV en zaterdag onthulling van onze nieuwe PP XXVI! We hebben een fantastisch weekend beleefd en in november gaan we weer gezellig door 🎊🥳🍺

Onze nieuwe Prins & Adjudant: TIM PRINSSEN EN JORIS VAN LANKVELD 🥳🥳
14/02/2026

Onze nieuwe Prins & Adjudant: TIM PRINSSEN EN JORIS VAN LANKVELD 🥳🥳

TIM PRINSSEN EN JORIS VAN LANKVELD ZIJN ONZE NIEUWE PRINS EN ADJUDANT!Tim Prinssen is onthuld als 26e Prins van CV De Pe...
14/02/2026

TIM PRINSSEN EN JORIS VAN LANKVELD ZIJN ONZE NIEUWE PRINS EN ADJUDANT!

Tim Prinssen is onthuld als 26e Prins van CV De Pepper. Samen met zijn eigen Adjudant Joris van Lankveld en bijgestaan door Vorst Maikel Driessen trappen zij Carnaval 2026 af als nieuwe hoogheden.

Tim Prins(sen) (25) is een echte Ujése; dat hij in Veghel geboren is, daar hebben we het even niet over. Al jaren gaat het binnen zijn vriendengroep rond: als er ooit iemand prins zou worden, dan moet hij dat zijn. Niemand uit de groep geniet tijdens carnaval zó van vrijdag tot en met dinsdag, van vroeg tot laat, als Tim.

Tim werkt al ruim tien jaar werkt in de horeca rondom het Sintjansplein. Eerst bij Meneer Prinssen, waar hij zijn eerste biertjes tapte. Vervolgens bij de Pepper, waar hij in die tijd kennismaakte met de carnavalsvereniging. Tijdens carnaval is hij al wel eens mee op pad geweest en heeft hij een groot deel van de vereniging leren kennen.

Inmiddels werkt hij al bijna drie jaar bij De L’esperance, naast zijn vaste baan als engineer, omdat hij de horeca nog steeds niet kan missen. Hier staat hij iedere zaterdagnacht tot in de vroege uurtjes samen met Oud-Prins Pepper Dries achter de bar.

Op een willekeurige zaterdag werd Tim tijdens het openen van De L’esperance verrast: Vorst Maikel en eigenaar van de Pepper Jan Julius zaten in een donkere kroeg op hem te wachten met de vraag: “Wil je de 26ste Prins worden?” Na al die jaren krijgt de vriendengroep dan toch gelijk: dit jaar wordt het Prins Tim van CV de Pepper.

Adjudant Joris
Maar wie van zijn vrienden zou Tim kiezen als adjudant? Moeilijk was die keuze niet… De één “zal wel moeten vliegen”, de ander is altijd te laat, en dan is er nog die ene die altijd carnaval probeert door te komen zonder carnavalsoutfit. Eigenlijk bleef er maar één optie over… het was erop of eronder.

Maar zonder twijfel zei Joris van Lankveld: “Ja, da’s echt gaaf. Gaan we doen.”
Tim en Joris kennen elkaar inmiddels al een jaar of tien. Vaak zijn ze dan ook samen te vinden: in de sportschool, bij een potje kaarten of op stap. Bij de Pepper en L’esperance komen ze regelmatig en kent iedereen Joris inmiddels ook. Als het écht nodig is, wil Joris tijdens het stappen altijd wel even bijspringen als Tim aan het werk is. Dan gaat hij maar glazen spoelen, want heel veel meer kun je hem achter de bar ook niet laten doen.
Naast stappen in Uden rugbyt Joris met veel plezier bij Octopus, maar dit jaar zullen ze hem daar op donderdag en zondag toch een aantal keer moeten gaan missen.

Voor iedereen is het mogelijk Tim en Joris persoonlijk te feliciteren tijdens hun Prinsenreceptie. Deze vindt plaats op zondag 15 november in Café Sergeant Peppers.

Heey allemaal,Ik mag vaak genieten van mooie momenten het afgelopen prinsenjaar, maar mijn laatste receptiedag was er ee...
09/02/2026

Heey allemaal,

Ik mag vaak genieten van mooie momenten het afgelopen prinsenjaar, maar mijn laatste receptiedag was er eentje die er met kop en schouders bovenuit steekt!

Een dag waar vriendschap, gezelligheid en muziek de boventoon voerde zijn we met meer dan 85 muzikanten op de laatste 2 recepties verschenen. Daarbij ook nog 20 Pepperleden en wat vrienden, maakt dat we de laatste dag met meer dan 100 mensen hebben kunnen vieren!

Ik wil iedereen heel erg bedanken, de muzikanten in het bijzonder.
Wat was dit leip!!!

Heel erg bedankt!
Prins Pepper XXV
Wilbert Geurts

03/02/2026

Wie o wie wordt onze Prins(s) XXVI? Kom zaterdag 14 februari om 13:11 naar de Pepper voor het aftreden van Prins XXV en aansluitend de onthulling! 🎊🥳🍺

Lieve vrienden,Wat een geweldige dag vol liefde en plezier! Fijn om te zien dat er zoveel moeite word gedaan door de ver...
17/11/2025

Lieve vrienden,

Wat een geweldige dag vol liefde en plezier! Fijn om te zien dat er zoveel moeite word gedaan door de verenigingen, onze vrienden en onze kennissen, maar vooral ook door onze eigen CV de Pepper!
Het was even schakelen, maar het is perfect verlopen zonder enige problemen! Het was absoluut geweldig😍

We liepen 3uur uit.... nou dan was het gezellig, zullen we maar zeggen😂

Nogmaals heel veel dank naar iederen, wij hebben er zo ontzettend van genoten met een lach en traan!
We love you allemaal!

Nu, door in meerdere glazen te diep gekeken te hebben, houden we onze Kater van n paar dagen!

Prins Pepper XXV Wilbert
Adjudant Freek
Vorst Maikel

LET OP! LOCATIE UDENAARTJEOnze receptie van Prins XXV vindt morgen plaats bij het Udenaartje, dus niet bij de Pepper zoa...
15/11/2025

LET OP! LOCATIE UDENAARTJE
Onze receptie van Prins XXV vindt morgen plaats bij het Udenaartje, dus niet bij de Pepper zoals jullie van ons gewend zijn! Adres: Parallelweg 30 Uden!
Wie zien we daar? 🥳🥳

Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd! Het leukste feestje, nét voor de carnaval. Wie zien we daar? 🥳🎭🍺
11/11/2025

Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd! Het leukste feestje, nét voor de carnaval. Wie zien we daar? 🥳🎭🍺

Kom onze hoogheden feliciteren op hun receptie! Gegarandeerd feest. Wie zien we daar? 🥳
25/10/2025

Kom onze hoogheden feliciteren op hun receptie! Gegarandeerd feest. Wie zien we daar? 🥳

𝔼𝕧𝕖𝕟 𝕧𝕠𝕠𝕣𝕤𝕥𝕖𝕝𝕝𝕖𝕟…Onze hoogheden! Natuurlijk mogen zij niet ontbreken, de belangrijkste mensen van de vereniging, diegene...
23/10/2025

𝔼𝕧𝕖𝕟 𝕧𝕠𝕠𝕣𝕤𝕥𝕖𝕝𝕝𝕖𝕟…
Onze hoogheden! Natuurlijk mogen zij niet ontbreken, de belangrijkste mensen van de vereniging, diegene waar het allemaal om draait. Met dit drietal gaan wij er dit seizoen een groot feest van maken!
Van links naar rechts: vorst Maikel / Prins Pepper XXV Wilbert / adjudant Freek

Foto’s gemaakt door .fotografie

Adres

Sint Janstraat 38
Uden
5401BB

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer CV de Pepper nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar CV de Pepper:

Delen