31/01/2020
Nieuws! Ik ben voor De Wentel al een tijdje in het geniep aan het werk aan een nieuwe theatergame over politiek en populisme. Het is een waanzinnig interessant project (ik heb er een totaal nieuw verhalensysteem voor ontwikkeld) en ik ben heel trots dat het binnenkort voor het eerst te zien gaat zijn in Kosice, Slowakije. In dit interview lees je meer over de achtergrond van het project en de regisseur met wie ik het daar maak!
(en met een beetje geluk kun je het volgend jaar ook in Nederland gaan spelen ;-)).
An unusual theater is being created in Košice by two artists and teachers. They want to contribute to responsible decisions in February's elections.