12/12/2025
AAN ALLES KOMT EEN EINDE…….
…dus ook aan mijn atelier. Per 1 januari 2026 stop ik met mijn schilderlessen en sluit ik het atelier.
Dit besluit heb ik een tijdje geleden genomen, omdat het na 12,5 jaar tijd wordt voor een nieuwe fase. Een fase, waarin ik mezelf nog graag wil gaan uitdagen en ga omscholen tot apothekersassistente. Schilderen zal ik altijd blijven doen, omdat dat een grote passie van mij is, maar Monique’s Atelier zal vanaf 2026 niet meer bestaan. Daarom zijn ook dit facebookaccount en mijn website binnenkort niet meer beschikbaar.
Als je mij wel nog wilt volgen, kan dat op mijn privéaccount, waar ik nog af en toe gemaakte schilderijen zal posten.
Ik wil iedereen vanuit mijn hart bedanken die bij mij de afgelopen jaren hebben gelest, mij hebben gevolgd, werken van mij hebben gekocht of hebben laten maken in opdracht. Het was een hele mooie tijd, waarin ik vele nieuwe vriendschappen heb opgedaan, vele mooie werken heb mogen maken en verkopen, vele heel gezellige lessen heb mogen geven, leerzame workshops heb mogen organiseren, leuke kunstmarkten heb mogen bedienen, aan Sterren op het Doek heb mogen deelnemen, gedurfd te exposeren op grote landelijke kunstbeurzen en mezelf heb mogen ontwikkelen tot professioneel kunstenares.
Daar ben ik allemaal heel erg dankbaar voor.
Tot ziens. 😘
Monique