30/05/2020
Dan is het nu echt het einde van Mara's Dansstudio. We hebben een geweldige laatste lesweek gehad met dans, een traantje en vooral veel gezelligheid. We zijn overdonderd door het aantal lieve kaartjes, cadeautjes en de emoties.
Tijdens onze "dans-avontuur" van de afgelopen jaren, hebben we heel veel lieve mensen leren kennen, ieder met een eigen verhaal en daar zijn we heel dankbaar voor.
Wij willen graag iedereen bedanken: al onze cursisten van de afgelopen 13 jaar, onze partners, leraressen, danscollega's en -vriendinnen! Dank, dank, dank!
Wij wensen iedereen heel veel geluk, dansplezier en goede gezondheid voor de toekomst!
Liefs, Petra en Mariet