13/08/2025
Lieve (oud) cursisten en klanten,
Na veel wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt en de beslissing genomen om te stoppen met mijn schminkatelier.
De afgelopen periode had ik er, door mijn extra uren in het onderwijs en mijn gezin, steeds minder tijd voor.
Daarnaast hebben we onlangs een ander huis gekocht. Hoewel ik met veel plezier mijn cursussen en workshops heb gegeven op onze zolder, verhuis ik het atelier helaas niet mee.
Ook mijn andere werkzaamheden (incl. webshop) zullen uiterlijk eind 2025 uur stoppen.
Wellicht dat het op een ander moment, in een andere vorm, misschien weer te veel gaat kriebelen, maar in de huidige vorm gaat t stoppen.
Natuurlijk wil ik iedereen die ooit deelnam aan een cursus of workshop of die mij heeft ingehuurd voor een feestje, enorm bedanken voor het vertrouwen. Het was een feestje!
In de afgelopen periode heb ik nog enkele aanvragen voor een cursus binnen gekregen en ik wil deze nog een laatste keer met veel plezier doen.
Of dit een basiscursus en/of splitcakecursus of wellicht een alles-in-1 cursus wordt, hangt van de wensen en het animo af. Willen jullie, bij interesse, de poll invullen?
(De cursus zal in september/oktober gegeven worden op woensdagavonden)
Lieve afscheids schminkgroet,
Suus