16/10/2023
Graag gedaan! ❤️
💙 Fantastische AmandiDag!
Wat een geweldige dag hebben we gehad op de Dag van de Palliatieve Zorg! Onze 3e AmandiDag was weer zeer geslaagd. Het bestuur heeft alle vrijwilligers bedankt voor hun onvermoeibare inzet.
We begonnen de dag met een heerlijke lunch in 't Ghoyhuys. Daarna was het tijd voor Patrick Deters, die ons trakteerde op grappige verhalen en anekdotes over onze gemeente. Zijn humor liet ons lachen en nadenken over onze bijzondere plek.
Maar de mooiste momenten waren natuurlijk ook die waarin we met elkaar bij konden kletsen en horen hoe het met iedereen gaat, dat is waar het allemaal om draait.
Onze oprechte dank gaat uit naar de organisatie door de "Vrienden van Amandi", die deze dag mogelijk hebben gemaakt. Dank aan Patrick voor de lachsalvo's, aan Carina en Maurice voor hun warme gastvrijheid. Jullie hebben deze middag onvergetelijk gemaakt!
We zijn trots op onze grote groep vrijwilligers. Het voelt ook goed om op deze dag de vrijwilligers zèlf eens een fijne middag te bezorgen, dat hebben ze dik verdiend!
ghoyhuys Patrick Deters