17/12/2025
Howdy folksđ€ ,
De afgelopen dansavond bij Restaurant en Zalencentrum In de Tonne hebben wij, Gerda en José bekend gemaakt dat we daar elk jaar de derde zaterdag van november een terugkerende dansavond van gingen maken. Helaas voor ons is in de Tonne verkocht per 01-10-2026. Dat betekent dus dat de geplande dansavond niet door kan gaan. Gelukkig hebben we met Jan nog een andere avond kunnen regelen. De dansavond gaat nu plaatsvinden op 19-09-2026, 1 van de laatste zaterdagen dat de zaal nog gebruikt kan worden. Dit geeft ons wat meer tijd om een andere locatie te zoeken/vinden. Dus SAVE THE DATE!
T.z.t. volgt er meer informatie over tijdstip, entreekosten, band enz enz. Houd daarvoor de socials in de gaten.
Gr Gerda en José van Country Dancers Marle