23/09/2013
Vrijdag 11 oktober van 13 tot 15 uur gaat er weer een blok van start.
Deze groep is speciaal voor de zoekende / beginnende kunstenaar van basisschoolgroep 3 en 4.
Wij gaan opzoek naar vorm, kleur, lijnen en vooral lol hebben. In een knusse omgeving, werken wij aan zelfvertrouwen, ons zelf durven te zijn en werken we vanuit onze intuitie.
Nik moet, veel mag, met gezonde discipline.
Nog een paar plekken over: kom jij ook?