Ikonen van Monique

Ikonen van Monique mijn ikonen zijn op traditionele manier geschilderd.

🙏 ❣

Vanavond 6 december,  zal ik weer iconen schrijven bij het Kerkasiel met nog een aantal mensen. Vanavond wil ik ook een ...
06/12/2025

Vanavond 6 december, zal ik weer iconen schrijven bij het Kerkasiel met nog een aantal mensen.
Vanavond wil ik ook een stukje meditatie en stilte laten ervaren. Hoe het is om in stilte te schrijven/ schilderen.
We zijn er van 18 tot 22 uur.
Van harte welkom om aan te schuiven.
🌻🙏

30/10/2025
Zondag 12 oktober van 20 tot 24 uur zal ik weer bij de Open Hof Kampen iconen schrijven voor het Kerkasiel.Als je mee wi...
26/09/2025

Zondag 12 oktober van 20 tot 24 uur zal ik weer bij de Open Hof Kampen iconen schrijven voor het Kerkasiel.
Als je mee wilt schrijven kom dan naar de open hof.
Wel alles zelf meenemen. Het is geen les.

Bezig met de afronding van een project voor de Hofkerk in Oldenzaal. Ik maakt eigenlijk geen grote schilderijen meer, ma...
25/09/2025

Bezig met de afronding van een project voor de Hofkerk in Oldenzaal.
Ik maakt eigenlijk geen grote schilderijen meer, maar toen mijn zus vroeg of ik mee wilde doen, heb ik ja gezegd.
Het schilderij is gebaseerd op de rechtvaardige wijngaardenier. Maar heb er een draai aan gegeven met iconen. Jezus is hier de wijngaardenier. God nodigt via Jezus de mensen uit, of je nou jong of oud bent, gezond of ziek, rijk of arm, iedereen is welkom in het Koninkrijk van God.
In oktober zullen 6 kunstenaars hun interpretatie hiervan presenteren in de kerk.

Ik ben ook erg benieuwd naar de andere 5 doeken.
Ze zijn 1x1 meter of 1x1.20.

Dit is de beste foto die lukte.
Het is erg lastig om alles er goed op te krijgen.
Zeker het goud.

Vanavond ben ik weer in de Open Hof Kampen Van 20 tot 24 uur,  om de diensten door te laten gaan voor het kerkasiel.
04/09/2025

Vanavond ben ik weer in de Open Hof Kampen
Van 20 tot 24 uur, om de diensten door te laten gaan voor het kerkasiel.

Laatste dag in het klooster van de Zusters van Denekamp.Morgen gaan Tineke en ik weer naar huis. Na een turbulente week....
16/08/2025

Laatste dag in het klooster van de Zusters van Denekamp.
Morgen gaan Tineke en ik weer naar huis.
Na een turbulente week.
Wij zouden eigenlijk deze week naar de broeders in Egmond aan Zee. Maar mijn moeder, 95 ❣️is vier weken geleden gevallen en brak daarbij haar heup.
Na twee en een halve week, ging ze heel rustig over🕯🙏
Afgelopen woensdag hadden we de dankdienst voor haar leven gevierd.
En dan is het fijn zo dichtbij te kunnen zijn, in plaats anderhalf uur afstand.

Maar ik heb ik weer een icoon van Petrus klaar.
De andere was verkocht. En hij blijft mij ontroeren.

Adres

Ijsselmuiden
8271VZ

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Ikonen van Monique nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Ikonen van Monique:

Delen

Type