02/04/2026
De 'zomerse' gezelligheid begint alweer langzaam te komen. Winkels, restaurant/ terrasjes gaan weer open of krijgen ruimere openingstijden, het mooie weer is meer aanwezig, en de mensen komen weer naar Hindeloopen. 😁
💚💛💚💛
* hier moest ik zelfs wachten zodat ik een foto zonder personen had. Ivm privacy probeer ik altijd foto's/ filmpjes te plaatsen zonder mensen of niet herkenbaar.
💚💛💚💛