13/06/2026
Twee rondleidingen gaf stadsgids Saskia de Groot vandaag in de oude Hilversumse Inktfabriek in het kader van de georganiseerd door Dudok Architectuur Centrum
Extra bijzonder was dat een aantal oud-medewerkers meeliep. Die hadden leuke anekdotes over de fabriek en zijn medewerkers.
Volgende week zaterdag 20 juni doen we nog twee rondes. Tickets zijn helaas niet meer beschikbaar. Misschien in het najaar een vervolg.