IJsbaan Heiloo

IJsbaan Heiloo IJsbaan met natuurijs in het Heilooërbos tussen Alkmaar en Heiloo. De ijsbaan is ruim 3 hectare groot en gaat alleen open als er voldoende ijs ligt.

IJsbaan Heiloo is een ijsbaan met natuurijs, gelegen tussen de gemeente Heiloo en Alkmaar, in het Heilooërbos op Landgoed Nijenburg.

https://www.rodi.nl/heiloo/322194/schaatsen-op-ijsbaan-heiloo-een-seizoenkaart-kopen-kan-sowieso-Ijsbaan open voor seizo...
18/12/2022

https://www.rodi.nl/heiloo/322194/schaatsen-op-ijsbaan-heiloo-een-seizoenkaart-kopen-kan-sowieso-

Ijsbaan open voor seizoenkaarthouders.
Voor verdere informatie bel de Ijsbaan. Als beheerder wordt ik helaas niet meer op de hoogte gehouden en kan dus geen antwoord geven.

Om 10.30 uur gaat IJsbaan Heiloo open voor alleen seizoenkaarthouders. De seizoenkaarten zijn verkrijgbaar aan het loket. Wees er snel bij want morgen gaat het mogelijk weer dooien. Stuur je mooiste zwier naar onze redactie.

Beste Ijsbaan liefhebbers,ik kreeg van een lid de vraag of iemand zijn sleutel bos gevonden had.Tussen ongeveer 16:00 en...
14/02/2021

Beste Ijsbaan liefhebbers,

ik kreeg van een lid de vraag of iemand zijn sleutel bos gevonden had.

Tussen ongeveer 16:00 en 17:00 is meneer zijn sleutelbos met 1 auto sleutel en 3 andere sleutels verloren. Het betreft een Toyota sleutel, het bos ziet er ongeveer uit als op de foto. Het kan op de ijsbaan gebeurt zijn maar wellicht ook ergens anders in het Heilooërbos.

Heeft iemand deze gevonden stuurt u mijn een berichtje dan breng ik u in contact met deze meneer.

Alvast bedankt!

Ijsbaan Heiloo mogelijk zaterdag open voor seizoenkaarthouders.voor alle vragen  of nog kopen seizoenkaart vraag ik u ee...
11/02/2021

Ijsbaan Heiloo mogelijk zaterdag open voor seizoenkaarthouders.

voor alle vragen of nog kopen seizoenkaart vraag ik u een mail te sturen naar [email protected]
Ik ben als beheerder van de pagina ben helaas niet ingelicht met informatie door het bestuur. De enige informatie die ik u kan bieden is het onderstaande artikel.

HEILOO - De idyllisch gelegen ijsbaan in het Heilooër bos gaat zoals het er nu naar uitziet zaterdag 13 februari open voor kaarthouders. 

24/01/2019

Ondanks dat het winter lijkt te zijn.....

Aangezien we steeds meer de vraag voorbij zien komen over of de IJsbaan geopend is, hier een kleine update.

Er lag een mooie ijslaag maar de sneeuw heeft roet in het eten gegooid. Aan de kleur van sneeuw kan je duidelijk zien dat er nog steeds water boven op ijs komt. Dus ondanks dat er enkele berichten voorbij komen over dat de ijsbaan open zou zijn of open zou gaan, is de ijsbaan dicht.

Ook de openingstijden die naar voren komen wanneer men op google naar de ijsbaan zoekt, kloppen niet dit zijn standaard gegenereerde openingstijden.

Dus let op, enkel de berichten die hier op de pagina worden gepubliceerd vertellen de juiste openingstijden mocht de ijsbaan open gaan. Houd dus de pagina goed in de gaten.

De winter komt eraan, een nieuw schaatsseizoen staat voor de deur.Binnenkort worden de seizoenskaarten die bij voorinsch...
30/10/2018

De winter komt eraan, een nieuw schaatsseizoen staat voor de deur.

Binnenkort worden de seizoenskaarten die bij voorinschrijving zijn besteld, weer aan huis bezorgd. De kaarten kosten € 5 per stuk en dienen aan de deur te worden betaald. Zorg je dat het geld klaar ligt? Heb je nog geen seizoenskaart maar wil je deze alsnog bestellen? Dat kan via e-mailadres [email protected] (extra kosten 50 eurocent per kaart). Na betaling van € 5,50 per kaart, voor 1 december, vindt bezorging aan huis z.s.m. plaats.

De winter komt eraan! Heb jij je seizoenskaart voor IJsbaan Heiloo al besteld? Deze wordt binnenkort bezorgd! Hier lees je meer:
https://www.uitkijkpost.nl/nieuws/algemeen/30228/seizoenskaarten-ijsbaan-heiloo-

IJSBAAN GESLOTENHelaas, maar het ijs laat het niet meer toe om de ijsbaan langer open te laten. Het water komt langzaam ...
04/03/2018

IJSBAAN GESLOTEN

Helaas, maar het ijs laat het niet meer toe om de ijsbaan langer open te laten. Het water komt langzaam aan op het ijs.

Iedereen weer bedankt voor de gezellige mooie dagen en hopelijk tot volgend jaar!

LAATSTE DAG OPEN!Vandaag zal de laatste dag zijn dat er geschaatst kan worden,  afhankelijk van hoe het ijs blijft zal e...
04/03/2018

LAATSTE DAG OPEN!

Vandaag zal de laatste dag zijn dat er geschaatst kan worden, afhankelijk van hoe het ijs blijft zal er bepaald worden hoe laat de poort zal sluiten.

Dus kom allen nog gezellig langs nu het nog kan!

Let op!
- Er is geen parkeergelegenheid direct rondom de ijsbaan, dus parkeer even verderop en wandel een stukje. of kom met de fiets of benenwagen.
- Er kan enkel met contant geld betaald worden, pinautomaten hebben we niet.
- Niet de volledige ijsbaan is betrouwbaar dus let goed op waar de pionnen geplaatst staan en ga hier niet voorbij

Open tot 21:00Het is nog steeds hartstikke gezellig op de ijsbaan en het ijs houd zich goed. Mocht je nog niet geweest z...
03/03/2018

Open tot 21:00

Het is nog steeds hartstikke gezellig op de ijsbaan en het ijs houd zich goed. Mocht je nog niet geweest zijn te schaatsen of kan je er geen genoeg van krijgen, vandaag zijn we tot 21:00 Open en in principe morgen weer vanaf 10:00 tot onbekende tijd afhankelijk van de kwaliteit van het ijs.

Let op!
- Er is geen parkeergelegenheid direct rondom de ijsbaan, dus parkeer even verderop en wandel een stukje. of kom met de fiets of benenwagen.
- Er kan enkel met contant geld betaald worden, pinautomaten hebben we niet.
- Niet de volledige ijsbaan is betrouwbaar dus let goed op waar de pionnen geplaatst staan en ga hier niet voorbij

03/03/2018

Vandaag is de ijsbaan wederom geopend vanaf 10:00 tot 21:00. Kom allen gezellig langs, schaatsen is niet verplicht.

Mocht je echter wel willen schaatsen maar heb je geen schaatsen in bezit, ga dan snel langs bij Sport2000 Johan Jansen. Bij de aankoop van een paar schaatsen krijg je namelijk een gratis jaarkaart voor de ijsbaan en loop je dus daarna zo met je nieuwe schaatsen de ijsbaan op.

Heb je nog twijfels om te komen, kijk dan even naar deze sfeerbeelden vanuit de lucht van gisteren, dan kan je toch niet thuis blijven. Onze dank gaat uit naar Max Broenink wie deze prachtige beelden gemaakt heeft.

Let op!
- Er is geen parkeergelegenheid direct rondom de ijsbaan, dus parkeer even verderop en wandel een stukje. of kom met de fiets of benenwagen.
- Er kan enkel met contant geld betaald worden, pinautomaten hebben we niet.
- Niet de volledige ijsbaan is betrouwbaar dus let goed op waar de pionnen geplaatst staan en ga hier niet voorbij

Kom allen!!Vandaag (2-3) Tot 21:00 OPENMorgen (3-3) Vanaf 10:00 geopend De ijsbaan is vandaag tot 21:00 nog open dus kom...
02/03/2018

Kom allen!!
Vandaag (2-3) Tot 21:00 OPEN
Morgen (3-3) Vanaf 10:00 geopend

De ijsbaan is vandaag tot 21:00 nog open dus kom nog gezellig langs de baan is ondertussen ook al weer verruimd.

Morgen gaat de ijsbaan om 10 uur weer open met waarschijnlijk nog een extra deel ijs erbij. Dus neem iedereen gezellig mee.

Al komt u niet schaatsen bent u alsnog van harte welkom in de warme gezellige kantine.

Let op. Er is geen parkeergelegenheid direct bij de ijsbaan dus gelieve verderop parkeren of met de fiets of benenwagen komen. Daarnaast is het enkel mogelijk te betalen met contant geld.

IJSBAAN 12:00 OPEN !!De ijsmeesters hebben het verlossende woord gegeven. Vanaf 12:00 Zal de ijsbaan het hek openen en k...
02/03/2018

IJSBAAN 12:00 OPEN !!

De ijsmeesters hebben het verlossende woord gegeven. Vanaf 12:00 Zal de ijsbaan het hek openen en kan er geschaatst worden. Zegt het voort.

Let wel op de ijsbaan is deels afgezet met pionnen. Daarnaast is er geen parkeergelegenheid bij de ijsbaan dus gelieve met de fiets of benenwagen komen. Mocht je toch met auto komen parkeer dan verderop aan de overkant van kennemerstraatweg bijvoorbeeld en wandel een stukje.

Entree prijzen
Seizoenskaart: 7,50
Dagkaart: 3,00

01/03/2018

Vanmorgen is opnieuw op diverse plekken geboord voor dikte en aangroei ijs. Nog steeds zeer wisselende ijsdiktes en niet voldoende om de IJsbaan Heiloo open te stellen. Er is nog steeds een groot windwak dat uitermate ongunstig ligt. De zeer harde en wervelende wind werkt wat dat betreft niet mee.

Morgenochtend (vrijdag 2/3) wordt opnieuw de situatie bekeken en gepeild of we vrijdagmiddag open kunnen gaan. Als ........ dat gebeurt zal toch een groot gedeelte van de baan niet beschikbaar zijn. Materiaal om de baan af te zetten is inmiddels ter plekke. Ook de kantine heeft zijn voor bereidende werkzaamheden opgestart.

Adres

Zanderslootweg 39
Heiloo
1851AG

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer IJsbaan Heiloo nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar IJsbaan Heiloo:

Delen