25/09/2025
Robin en ik hebben het plan opgevat om ‘d Olde Skoele nieuw leven in te blazen. Het is inmiddels alweer zo’n 13 à 14 jaar geleden dat de laatste concerten in R10 plaatsvonden.
Ga je zien!👋👋
https://www.instagram.com/p/DO0bVQJiEB_/?igsh=Z3c0MmxtNHRrd2M4