16/01/2023
Sinds hele lange tijd (2018 voor het laatst 😱) heb ik de pastelkrijt vandaag weer van zolder gehaald en ben ik wat gaan proberen.
Zo’n lange tijd durfde ik niet meer, het zou eens kunnen mislukken, het moet wel perfect, misschien kan ik het niet meer…
Allerlei beperkende gedachten en aannames weerhielden mij al die jaren ervan om te doen wat ik zo leuk vind;
Creatief bezig zijn en mensen tekenen, het liefst zonder kleren.
Het is niet perfect (als je linkshandig bent veeg je over het papier 😅 en ik heb nog geen gum).
Het was wel weer super leuk om te doen en het proces vast te leggen.