Kunst Na Arbeid

Kunst Na Arbeid Gezellige amateur toneelvereniging Kunst na arbeid te Gennep Het seizoen loopt van begin september tot medio mei. nog een jeugdtoneelstuk.

Toneelvereniging ‘Kunst Na Arbeid’ is een amateurtoneelvereniging waarin de gezelligheid voorop staat. Het streven van de vereniging is om afhankelijk van het aantal spelers en speelsters minimaal 1x per jaar een blijspel of een klucht op te voeren. Daarnaast speelt men, mocht daar binnen de spelersgroep belangstelling voor zijn, ook evt. Het aantal leden schommelt de laatste jaren rond de 25 lede

n waarvan bij de spelende leden de dames de overhand hebben. Er is dan ook ,binnen de vereniging, een nijpend tekort aan mannelijke spelende leden. Hierbij doen wij dan ook een oproep aan mannelijke aspirant-leden zich bij ons aan te melden of om eens een repetitie-avond bij te komen wonen. De repetitie-avonden zijn tijdens het seizoen op woensdag van 20.00 uur tot 22.30 uur in repetitielokaal ‘de Megafoon’ aan de Picardie 111 te Gennep. De wekelijkse repetitieavond kenmerkt zich door een uitermate gezellige onbevangen sfeer. Door de spelers/sters met rolbezetting in het onderhanden toneelstuk wordt met volle overgave gerepeteerd onder leiding van een ingehuurde professionele regisseur. Ook leden ,die op dat moment geen rol hebben bezoeken de repetitieavonden en grijpen deze gelegenheid aan om na de daadwerkelijke repetitie ,er nog een uurtje aan vast te knopen om gezellig bij- en na te kletsen, onder het genot van een knabbeltje en een drankje. Voelt u , na het lezen van het voorgaande, de behoefte om lid te worden van onze vereniging ,wij verwelkomen u graag op een van onze repetitieavonden. De contributie van onze vereniging bedraagt € 6,00 per maand (€72,00 per jaar)

08/06/2017
Het grote aftellen is begonnen. Over 4 dagen is het zover. Spannend !!
03/04/2017

Het grote aftellen is begonnen. Over 4 dagen is het zover. Spannend !!

We zijn druk bezig om de laatste puntjes op de i te zetten voor onze uitvoering op 8 en 9 april van het stuk " denk aan ...
18/03/2017

We zijn druk bezig om de laatste puntjes op de i te zetten voor onze uitvoering op 8 en 9 april van het stuk " denk aan mij".

12/03/2017

Goede morgen volgers. Hier maar even een update in de voorbereidingen voor ons stuk "Denk aan mij" 8 en 9 april bij het Hokske in Gennep.
We hebben 5 maart j.l een geslaagde doorlooprepetitie gehad.
We, de spelers, konden onder leiding van regisseur Emily van Eck naar hartelust de veelheid van acties en de teksten van deze pijnlijk geestige komedie voor 4 vrouwen oefenen en bijschaven.Dit vond allemaal plaats in zaal het Hokske aan de Irenestraat te Gennep, waar ook op zaterdag 8 en zondag 9 april a.s. de uitvoering zal plaatsvinden.
De technische commissie van KNA ziet het als uitdaging om in de zaal een werkbaar podium te realiseren. Wij, de spelers, zullen in de tussentijd tot aan het weekend van 8 en 9 april hard aan het werk zijn om de laatste puntjes op de i te zetten.
Wilt u een leuke toneelavond gaan zien? Reserveer de data dan alvast in uw agenda.

10/10/2016

Hallo lieve volgers 👐 Na lang zoeken hebben we een geweldig stuk gevonden om te spelen. 4 vrouwen op het podium 🎭 en een geweldige crew eromheen gaan ervoor zorgen dat er in april 2017 flink gelachen😂😂😂 kan worden. Wij zijn weer actief 💪dus hou de pagina in de gaten en blijf op de hoogte 😊
Groetjes KNA

GRAAG DELEN "D
23/07/2016

GRAAG DELEN "D

Bedankt iedereen voor de leuke, mooie en lieve woorden. Wij hopen dat iedereen net zoveel heeft genoten als wij! Nogmaal...
25/04/2016

Bedankt iedereen voor de leuke, mooie en lieve woorden. Wij hopen dat iedereen net zoveel heeft genoten als wij! Nogmaals bedankt en tot de volgende keer! 👋

Het was een top afsluiter voor dit seizoen!!!!
25/04/2016

Het was een top afsluiter voor dit seizoen!!!!

De eerste avond .... zeer geslaagd! Met geweldig publiek! 👏 Bedankt iedereen!
24/04/2016

De eerste avond .... zeer geslaagd! Met geweldig publiek! 👏 Bedankt iedereen!

Vanavond de eerste avond!Wij hebben er heel veel zin!Je komt toch wel kijken..... 😊 tot vanavond ✋
23/04/2016

Vanavond de eerste avond!
Wij hebben er heel veel zin!
Je komt toch wel kijken..... 😊 tot vanavond ✋

GEFELICITEERD! 🎁🎈 Chantal van Baal en Annemarie Willems. Geef even door via een bericht welke avond je komt en je kaartj...
21/04/2016

GEFELICITEERD! 🎁🎈 Chantal van Baal en Annemarie Willems. Geef even door via een bericht welke avond je komt en je kaartje ligt klaar 😉

Yeahh we staan op de voorpagina van de Maasdriehoek!
21/04/2016

Yeahh we staan op de voorpagina van de Maasdriehoek!

Adres

Gennep

Openingstijden

20:00 - 22:30

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Kunst Na Arbeid nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Kunst Na Arbeid:

Delen