26/01/2024
Ik ben op zoek naar muzikanten die mee willen doen aan een “gelegenheids” dweilorkest voor de komende carnaval.
Speel je een instrument, geef je dan op !
Optreden in ieder geval op zondagmiddag 11 febr. in Gemert
Als er voldoende interesse is ook op maandag en dinsdagmiddag , ook in Gemert, en alleen in de middagen tot ca 19:00 uur
Repertoire ca. 11 eenvoudige en leuke nummers die zo te spelen zijn.
Vooraf 1 of 2 keer repeteren.
Om het laagdrempelig te houden is deelname, echter alles voor eigen rekening en op eigen risico ( schade aan instrumenten etc ).
Heb je interesse, dan graag een PM bericht , vermeld ook welk instrument je speelt.
Ken je nog iemand die interesse heeft, deel dan dit bericht !
Groeten
Koen