Groot Gemerts Dweilorkest

Groot Gemerts Dweilorkest GGD is een concept, onze leden zitten in diverse band die het gehele jaar actief zijn muv de carnavals periode. wij repeteren vanaf 10 weken voor Carnaval

wij repeteren vanaf 10 weken voor Carnaval en zijn alleen tijdens Carnaval actief. Jaarlijks passen we het repertoire aan met actuele nummers. Het is elk jaar weer een verrassing wie er mee gaat doen met het GGD. Voor de komende jaren proberen we een vaste kern te behouden, waar we heel goed in slagen. Het vinden van voldoende saxen is geen probleem en om een nog betere basis te creëren voor de to

ekomst zouden wij graag het GGD uitbreiden met een LEAD trompettist, LEAD altsax en LEAD Trombonist. Verder is het mogelijk dat deze Leads als ze dat willen partij repetities gaan houden met hun sectie en plaatsnemen in de muziekcommissie. Vele muzikanten die inmiddels bij andere bands spelen tijdens Carnaval hebben hun opleiding bij het GGD genoten. De doelstelling is duidelijk, lekker muziek maken en veel plezier hebben en op de lange termijn de kwaliteit verhogen maar dan wel in de lijn van de inspanning (10 repetities per jaar). Daarin slagen we elk jaar weer en de sfeer is super onderling.

26/01/2024

Ik ben op zoek naar muzikanten die mee willen doen aan een “gelegenheids” dweilorkest voor de komende carnaval.
Speel je een instrument, geef je dan op !
Optreden in ieder geval op zondagmiddag 11 febr. in Gemert
Als er voldoende interesse is ook op maandag en dinsdagmiddag , ook in Gemert, en alleen in de middagen tot ca 19:00 uur
Repertoire ca. 11 eenvoudige en leuke nummers die zo te spelen zijn.
Vooraf 1 of 2 keer repeteren.
Om het laagdrempelig te houden is deelname, echter alles voor eigen rekening en op eigen risico ( schade aan instrumenten etc ).
Heb je interesse, dan graag een PM bericht , vermeld ook welk instrument je speelt.
Ken je nog iemand die interesse heeft, deel dan dit bericht !

Groeten
Koen

Beste vrienden van het Groot Gemerts Dweilorkest.  Na een aantal jaren met Corona beperkingen is het lastig gebleken om ...
02/01/2023

Beste vrienden van het Groot Gemerts Dweilorkest. Na een aantal jaren met Corona beperkingen is het lastig gebleken om het GGD weer op te starten. We kunnen de secties niet meer voldoende bezet krijgen om een mooi partijtje muziek te kunnen blazen met de carnaval. Jammer, maar misschien kunnen we in de toekomst weer de club nieuw leven inblazen, wie weet.......
Maar er is een alternatief voor wie dit jaar met de carnaval toch muziek wil maken in Gemert....
Schrijf je dan in bij de Blikblazers, dit is een groep die projectmatig werkt. Voor de carnaval is het thema "We zijn Fanfare" , deelname op carnavalszondag met de optocht en daarna de kroeg in om muziek te maken. Zie info en opgeven voor deelname zie https://blikblazers.nl/blikblazers-projecten-portfolio/wij-zijn-fanfare/ .

Boten, watersport, zeevaart… Nee, wij zijn niet zo fanfare… snaptem… VanVare… Met ons favoriete grapje van televisieprogramma Sluipschutters gaan we een dagje carnaval vieren! Het plan is om met dit grapje als thema een project-fanfare te vormen en met deze club enthousiaste muzikanten aan d...

12/02/2020

nog efkes en dan gaan we los met Generalaaf , in café zaal Dientje in Gemert, a.s. zondag 16 feb. vanaf 14:30 uur ! vele dweilorkesten en ook van buiten de regio zullen dan optreden om alvast in de carnavalsmodus te komen !

15/12/2019

Het GGD, oftewel het Groot Gemerts Dweilorkest, zoekt dringend trompettisten en een slagwerker op de kleine trom ( snare ).
We hebben met de carnaval hoofdzakelijk een middagprogramma, en we treden op binnen de Gemertse gemeentegrenzen.
De repetities zijn op zondagmorgen , we hebben er nog 6 te gaan....
Het niveau is voor een gemiddelde muziek goed te doen.
Lijkt dit je iets, neem gerust contact op of stuur een PM.
Als je samen met iemand mee zou willen doen, dat kan ook in overleg.
Ken je iemand die hiervoor in aanmerking kan komen, informeer hem/ haar dan even.
Delen van dit bericht wordt bijzonder gewaardeerd !
We zijn benieuwd en hopen met een goede bezetting voor de dag te kunnen komen !!

15/12/2019

delen delen delen !!!!

15/12/2019

Het GGD, oftewel het Groot Gemerts Dweilorkest, zoekt dringend trompettisten en een slagwerker op de kleine trom ( snare ).
We hebben met de carnaval hoofdzakelijk een middagprogramma, en we treden op binnen de Gemertse gemeentegrenzen.

De repetities zijn op zondagmorgen , we hebben er nog 6 te gaan....
Het niveau is voor een gemiddelde muziek goed te doen.

Lijkt dit je iets, neem gerust contact op of stuur een PM.
Als je samen met iemand mee zou willen doen, dat kan ook in overleg.
Ken je iemand die hiervoor in aanmerking kan komen, informeer hem/ haar dan even.
Delen van dit bericht wordt bijzonder gewaardeerd !
We zijn benieuwd en hopen met een goede bezetting voor de dag te kunnen komen !!

het zit er weer op... lekker muziek gemaakt, het was weer supergezellig, helaas gaat de carnaval te snel voorbij …..
06/03/2019

het zit er weer op... lekker muziek gemaakt, het was weer supergezellig, helaas gaat de carnaval te snel voorbij …..

Nog efkes  en dan gaan we morgenmiddag van start om 14:00 uur bij Dientje, de supergezellige (naar we hopen niet het laa...
23/02/2019

Nog efkes en dan gaan we morgenmiddag van start om 14:00 uur bij Dientje, de supergezellige (naar we hopen niet het laatste) Generalaaf.... 16 dweilorkesten zullen bij Dientje het dak er af blazen......onze trom is al gepoetst en we zijn er klaar voor !!!!! Komt allen naar dit gezellige evenement !

Adres

Macropediusplantsoen 13
Gemert
5421RW

Telefoon

0633340176

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Groot Gemerts Dweilorkest nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Groot Gemerts Dweilorkest:

Delen

Type