De Boer Mentink

De Boer Mentink Twents cabaret duo De Boer Mentink bestaat uit twee boeren: Mark Boer en Ton Mentink. De een is Boer en de ander heet Boer. In 2019 in premiere met "EENS"

Blijft lastig ... is het nu Halverine of Halvarine? De PLUS is er nog niet helemaal uit.
10/05/2022

Blijft lastig ... is het nu Halverine of Halvarine? De PLUS is er nog niet helemaal uit.

Gevalletje doorgestoken kaart ...
09/05/2022

Gevalletje doorgestoken kaart ...

Verplaatst! al onze voorstellingen "Op de schaal van geluk" worden verplaatst naar seizoen 2022/2023.Begin maart stonden...
31/03/2022

Verplaatst! al onze voorstellingen "Op de schaal van geluk" worden verplaatst naar seizoen 2022/2023.

Begin maart stonden we in de startblokken, maar het corona virus heeft helaas al onze try-outs geïnfecteerd. Daarom hebben we besloten alle voorstellingen te verplaatsen.
Iedereen die kaarten heeft, krijgt bericht via de theaters.

Onze voorstelling in de Bond Oldenzaal is verplaatst naar 20 oktober 2022.
Hou ook onze website in de gaten voor andere nieuwe data!
www.deboermentink.nl

Voor de eerste keer in Podium Neede!
10/03/2022

Voor de eerste keer in Podium Neede!

De Boer Mentink treedt op zaterdagavond 19 maart op in Neede Een heerlijke avond cabaret, maar wel op z'n Twents.
Kijk voor meer informatie en ticketverkoop op https://podiumneede.nl/
Kaarten zijn ook te koop bij Tabakorie Rona in Neede.

20/02/2022
Lekker bezig met onze nieuwe voorstelling "Op de schaal van geluk". Eerste try-out op 3 maart in Vestzaktheater in Ensch...
04/02/2022

Lekker bezig met onze nieuwe voorstelling "Op de schaal van geluk". Eerste try-out op 3 maart in Vestzaktheater in Enschede!

Wat je vroeger wel kon zeggen, maar nu niet meer!
05/01/2022

Wat je vroeger wel kon zeggen, maar nu niet meer!

Soms lees je een nieuwskop en denk je: Is dit goed nieuws of slecht nieuws?
01/12/2021

Soms lees je een nieuwskop en denk je: Is dit goed nieuws of slecht nieuws?

Mooi artikel in Tubantia!
15/06/2020

Mooi artikel in Tubantia!

OLDENZAAL - Voor het eerst sinds drie maanden zat er zaterdagavond weer publiek in Stadstheater De Bond. Het Fleringse cabaretduo De Boer Mentink trad drie keer op: telkens dertig minuten voor dertig bezoekers.

Het was heel fijn om weer in het theater te kunnen staan. Op één avond de try out, première en reprise gedaan 😉 Alle bez...
14/06/2020

Het was heel fijn om weer in het theater te kunnen staan. Op één avond de try out, première en reprise gedaan 😉 Alle bezoekers bedankt, we hebben van jullie genoten! Een leuke ervaring in een gezellige zetting, met veel dank aan Stadstheater De Bond.

Het was fijn om vanavond weer publiek te mogen ontvangen! Dank aan De Boer Mentink voor de samenwerking en ons publiek voor het vertrouwen. De aftermovie volgt...

Adres

Fleringen

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer De Boer Mentink nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen