26/05/2026
De kerk aan de Gronausestraat in Glanerbrug bestond 120 jaar en dat werd 1e Pinksterdag gevierd.
We kregen we een warm welkom met koffie en gebak en gingen optreden vanaf 12 uur, een half uurtje en toen even pauze met een fris drankje. Daarna nog een half uurtje zingen voor een enthousiast publiek, men klapte gezellig mee en ging spontaan staan tijdens onze Enschede-medley toen de zin 'Goa stoan ai veur Twente bint' gezongen werd. Na een toegift, Sierra Madre, op verzoek van de dames die zorgden voor de hapjes en drankjes, zat het optreden er al weer op. Het was een geslaagd optreden en we wensen iedereen nog goede, fijne en mooie tijden in de mooie kerk in Glanerbrug.