13/11/2025
Mijn mooie pop-up โฆ mijn Pippi zijn.. ๐
๐ฅฐ๐
Met lokale merchandise, buddhas en andere goden, tweedehands interessante lpโs & singles, de/mijn basis van LIEFZIJN met edelstenen, wierook, kleding + mijn EmmerDenim items maar ook zelfs gitaren en snaren ..
Een rondje door mijn hoofd - zo typeer ik deze โwinkelโ
Uit liefde voor puur, true Art & live muziek ๐
Uit liefde voor de niet standaard ๐ฆน๐ผโโ๏ธ
Uit liefde voor lokaal โจ
Uit liefde voor Emmen ๐ฆ
Een winkel als geen ander maar een winkel die simpelweg niet fulltime open kan zijn.. ๐
Ik leef namelijk van de inkomsten ik genereer uit de kunst & muziek wereld. Als een halfgebakken kunstenaar en als muziek minded manager die actief is op vele verschillende vlakken zonder gestructureerd inkomen. ๐
๐
Voor deze pop-up is het helaas niet haalbaar om fulltime open te zijn en daarmee in de onkosten van de pop-up te voorzien, laat staan dat ik genoeg inkomsten kan genereren om hiervan personeel te kunnen betalen.
Ik moet het zelf doen en dat lukt niet elke dag.. vandaar ik andere activiteiten mรณet doen en ook graag doe om in al mijn vaste lasten te kunnen voorzien.
Ik haal geen inkomsten uit de items ik verkoop voor anderen - dit gaat volledig naar de bands of andere verkopende partijen binnen de winkel zodat zij in zichzelf kunnen investeren.
De bands & andere verkopende partijen ik vertegenwoordig doen wel een kleine maandelijkse bijdrage zodat ik een tegemoetkoming heb in de vaste lasten, zo helpen wij elkaar toch?!
Ik ben deze store in maart dit jaar als een echte Pippi Ka-kous gestart, f**k it, lijkt me leuk, lijkt me tof een plek te hebben waar ik kan testen hoe dat is.. je eigen producten / items in een winkel te verkopen.. wel in de Emmens meest slecht gefaciliteerde winkelstraat, maar ik zie rauw, ik zie puur, ik zie kansen..
Maar liep er bijvoorbeeld in het festival seizoen tegen aan dat ik niet open kon vanwege mijn werkzaamheden binnen het geluidsbedrijf en of de giga drukke periode met de graffiti workshops in de weken voor het einde van het schooljaar. Ik heb dan ook een aantal maanden geen bijdrage gevraagd in deze vaste lasten richting de anderen ik vertegenwoordig in de toko, terwijl deze lasten uiteraard wel betaald moesten worden richting de bemiddelende partij voor de gemeente. Maar thats what it is.. en dat is prima, maar sommigen begrijpen het niet vandaar even een lang en gedetailleerd bericht vanuit mijn hart voor kunst & live muziek.
Vandaar ik bijvoorbeeld de openingstijden van het scherm / het raam heb gehaald, ik in de zomer weinig tot niet aanwezig was en de keren ik open ben dit niet standaard op Facebook stond. Wel heb ik afgelopen zomer een aantal heeeele leuke dagen gehad in de store.. even een reminder hoeveel dagjes mensen houden van โnet even andersโ - deze mensen zien een band shirt die ze niet kennen en vinden het shirt mooi, vinden mijn LIEFZIJN verhaal tof, kopen graag iets lokaals wat hen herinnerd aan hun dagje uit..
Ik moet het wel echt hebben van de verkopen aan dagjesmensen die Emmen bezoeken, of die vooraf aankondigen dat ze langskomen enz - de bandjes in Emmen zijn zelf niet zo uitgesproken en zeggen elk optreden niet; ONZE MERCH LIGT IN EEN FYSIEKE WINKEL!!!
รls ik open ben verkoop ik.. dat is echt altijd super. Niet genoeg maar gewoon leuk om erbij te doen. Om te laten weten dat we er zijn en sowieso leuk om te vertellen hoeveel fantastische bands in verschillende genres wij in ons mooie Emmen e.o. hebben. Ik ben een enthousiaste rondhuppelende vertegenwoordigster ๐โจ
De komende periode ben ik er vaker, misschien zonder of met aankondiging op de socials.. ik hou er niet van alles vast te leggen eigenlijk.. geeft mij een beklemmend gevoel of ik word er dwars van.. hmm geen idee maar het is wat het isโฆโ
De lokale bands die in mijn winkel ook hun merchandise verkopen gaan hun best doen de winkel wat meer aan te prijzen op hun socials & Ryanne van Fyry Designs zal haar mooie sojawas kaarsen giga gaan aanvullen (welke ze tegenwoordig gaat maken in The Base - de kelder van de pop-up ! - ikzelf heb de nodige inkopen gedaan en de store uitgebreid met allerlei leuke items, gericht op de creatieven onder de jeugd - kleine cadeautjes - muziek items en mijn voorraad armbanden uitgebreid + de shirts vervangen voor lekkere warme hoodies!
Stagiair Kylie heeft mij hier mede mee geholpen en daar ben ik haar dankbaar voor! Ik kan het immers ook niet altijd alleen icm alle labels ik bezit ๐
Morgen is alweer haar laatste stagedag! Morgen vanaf 13.30 als het goed is een aantal uur geopend ๐ net als aankomende zaterdag ๐
Kiek maor evm
Je mag mij ook altijd berichten!
Liefs Ka ๐โข๏ธ
๐ท Kylie - staande bij een door haar gecreรซerd โnieuw hoekjeโ met & o.a. die eind volgende week nog meer aangevuld wordt met heeeeele toffe items!
CY 1 L โค๏ธV E