Pop-Up STORE LiefZijn

Pop-Up STORE LiefZijn Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van Pop-Up STORE LiefZijn, Beeldende kunsten, Kleepassage 8, Emmen.

Vanuit Music & Art by Ka run ik verschillende bedrijven, deze zie je terug in het oude ART pand; EmmerDenim - liefzijn.com (edelstenen enz) Mosschilderijen, (tuin)beelden uit Bali, pure wierook & een verkoopplek voor REGIONALE BAND MERCHANDISE

Maandje later sinds mijn laatste post vanuit de Pop-Up STORE LiefZijn. Niet dat ik er niet ben maar okรฉ okรฉ ik ben er me...
21/03/2026

Maandje later sinds mijn laatste post vanuit de Pop-Up STORE LiefZijn. Niet dat ik er niet ben maar okรฉ okรฉ ik ben er meer niet dan wel
Vooralsnog! Want ๐Ÿ˜

At the moment ben ik aan het omplannen ๐Ÿ˜‡ en de winkel aan het reorganiseren.

De straat heet, all of a sudden, niet meer de Klee kunstpassage
Het heeft de naam: innovatie straat..
mijn kunst is รณรณk passend in deze nieuwe naam
dus mij maakt niet uit, want;

โ€œInnovation lives hereโ€ @ Kleepassage 8 Gemeente Emmen Centrum

LIEFZIJN - Where the forgotten becomes art

COMING SOON

BASE - 1OF1 PIECES

First the street. Then the story.

๐Ÿคฃ goede foto erbij, slecht in elkaar geshopt, dit is in onze BASEment, daar waar ik een knuffelmuur heb gemaakt.. gewoon omdat het kan ๐Ÿ˜๐Ÿฅฐ
De plek waar o.a. moswanden, kledingstukken en sojakaarsen worden gemaakt met lieve kleedjes van lieve mensen.

liefzijn.com - Music & Art by Ka - Fyry Designs

Liefs Ka ๐Ÿžโ„ข๏ธ

06/02/2026

Ik dacht ik laat even weten dat ik er ben! Ben er tot 14.30 sowieso ๐Ÿซถโ€ผ๏ธSee you - Kleepassage 8 Emmen Centrum

29/01/2026

NEW NEW NEW GO GET THEM @ THE STORE OR @ Muziek Shop Emmen Jules Verneweg 30A Gemeente Emmen Centrum

25/01/2026

Nieuwe kleurtjes onderweg!
๐Ÿงก๐Ÿ’œ๐Ÿ’™๐Ÿค๐Ÿ–ค๐Ÿ’œ๐Ÿงก

PRETTY SOON AVAILABLE!!! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ’ฏโœจ

Koop een item en ontvang ze gratis ๐Ÿ’

Spread the word! Het is zรณ belangrijk ๐Ÿ˜˜
Lief zijn voor een ander maar bovenal lief zijn voor jezelf ๐Ÿ˜˜ ๐Ÿ˜˜

17/12/2025

En deze dan!!! Gisteren DILANA haar Merch en dan nu dit; GoldenGoat een super leuk spel!! Gemaakt in en door Emmenaren ๐Ÿ˜ een prachtig creatief proces die ik uiteraard in mijn Pop-Up STORE support! Super tof Jacob & Josรฉ ๐Ÿฅฐ Kom ze kopen lieve mensen, echt super leuk! Zie filmpje voor meer info

29/11/2025

MORGEN = KOOPZONDAG!! In Emmen Centrum
Geopend van 12.00 tot 17.00 uur

Het was een verdrietige stressvolle week voor mij want ons lieve hondje heeft een beroerte gehad en daar is hij nog van aan het bijkomen - hij heeft continu verzorging nodig waardoor ik even andere prioโ€™s had dan wat dan ook.. hij maakt gelukkig kleine stappen en inslapen is nog niet aan de orde ๐Ÿ€ ouwe rockersdog die Hannes

Vandaag zijn Ryanne van Fyry Designs en ik even aan de slag geweest met wat lampjes en gekkigheid .. en voorbereidingen getroffen voor morgen.

De choco is dan warm, de kachel staat aan, geen vaste bands die optreden maar wel muzikanten die hebben aangegeven dat ze komen musiceren; schroom niet om ook even mee te doen met ๐ŸŽถ JAMMEN IN DE STORE!
Er staat een zang setje & een cajon, een semi akoestische bas, akoestische gitaren enz En zodra er geen live muziek is klinken de klanken van Vinyl over de speakers van Mother's Finest / Marlon Pichel / The Cinelli Brothers , van onze eigen lokale bands ๐Ÿฅฐen of de 2nd hand vinyl van Hugo Koch Dr.Vinyl welke tevens te koop zijn

IEDEREEN IS WELKOM ๐ŸŽถ ๐ŸŽธ

Ps. Ik heb heeeeel veel nieuwe band & overige patches, geweldige leuke Sint / kerst cadeautjes van bijvoorbeeld Hello Kitty & Kuromi En NIEUWE merchandise naast alle andere 18 bands van Traversus Metal met een progressieve twist! Super leuk deze band ook te vertegenwoordigen in de Pop-Up STORE LiefZijn

Mijn mooie pop-up โ€ฆ mijn Pippi zijn.. ๐Ÿ˜…๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜ŽMet lokale merchandise, buddhas en andere goden, tweedehands interessante lpโ€™s ...
13/11/2025

Mijn mooie pop-up โ€ฆ mijn Pippi zijn.. ๐Ÿ˜…๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜Ž

Met lokale merchandise, buddhas en andere goden, tweedehands interessante lpโ€™s & singles, de/mijn basis van LIEFZIJN met edelstenen, wierook, kleding + mijn EmmerDenim items maar ook zelfs gitaren en snaren ..

Een rondje door mijn hoofd - zo typeer ik deze โ€œwinkelโ€

Uit liefde voor puur, true Art & live muziek ๐Ÿ’

Uit liefde voor de niet standaard ๐Ÿฆน๐Ÿผโ€โ™€๏ธ

Uit liefde voor lokaal โœจ

Uit liefde voor Emmen ๐Ÿฆ‹

Een winkel als geen ander maar een winkel die simpelweg niet fulltime open kan zijn.. ๐Ÿ˜…

Ik leef namelijk van de inkomsten ik genereer uit de kunst & muziek wereld. Als een halfgebakken kunstenaar en als muziek minded manager die actief is op vele verschillende vlakken zonder gestructureerd inkomen. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

Voor deze pop-up is het helaas niet haalbaar om fulltime open te zijn en daarmee in de onkosten van de pop-up te voorzien, laat staan dat ik genoeg inkomsten kan genereren om hiervan personeel te kunnen betalen.
Ik moet het zelf doen en dat lukt niet elke dag.. vandaar ik andere activiteiten mรณet doen en ook graag doe om in al mijn vaste lasten te kunnen voorzien.

Ik haal geen inkomsten uit de items ik verkoop voor anderen - dit gaat volledig naar de bands of andere verkopende partijen binnen de winkel zodat zij in zichzelf kunnen investeren.
De bands & andere verkopende partijen ik vertegenwoordig doen wel een kleine maandelijkse bijdrage zodat ik een tegemoetkoming heb in de vaste lasten, zo helpen wij elkaar toch?!

Ik ben deze store in maart dit jaar als een echte Pippi Ka-kous gestart, f**k it, lijkt me leuk, lijkt me tof een plek te hebben waar ik kan testen hoe dat is.. je eigen producten / items in een winkel te verkopen.. wel in de Emmens meest slecht gefaciliteerde winkelstraat, maar ik zie rauw, ik zie puur, ik zie kansen..

Maar liep er bijvoorbeeld in het festival seizoen tegen aan dat ik niet open kon vanwege mijn werkzaamheden binnen het geluidsbedrijf en of de giga drukke periode met de graffiti workshops in de weken voor het einde van het schooljaar. Ik heb dan ook een aantal maanden geen bijdrage gevraagd in deze vaste lasten richting de anderen ik vertegenwoordig in de toko, terwijl deze lasten uiteraard wel betaald moesten worden richting de bemiddelende partij voor de gemeente. Maar thats what it is.. en dat is prima, maar sommigen begrijpen het niet vandaar even een lang en gedetailleerd bericht vanuit mijn hart voor kunst & live muziek.

Vandaar ik bijvoorbeeld de openingstijden van het scherm / het raam heb gehaald, ik in de zomer weinig tot niet aanwezig was en de keren ik open ben dit niet standaard op Facebook stond. Wel heb ik afgelopen zomer een aantal heeeele leuke dagen gehad in de store.. even een reminder hoeveel dagjes mensen houden van โ€œnet even andersโ€ - deze mensen zien een band shirt die ze niet kennen en vinden het shirt mooi, vinden mijn LIEFZIJN verhaal tof, kopen graag iets lokaals wat hen herinnerd aan hun dagje uit..

Ik moet het wel echt hebben van de verkopen aan dagjesmensen die Emmen bezoeken, of die vooraf aankondigen dat ze langskomen enz - de bandjes in Emmen zijn zelf niet zo uitgesproken en zeggen elk optreden niet; ONZE MERCH LIGT IN EEN FYSIEKE WINKEL!!!

รls ik open ben verkoop ik.. dat is echt altijd super. Niet genoeg maar gewoon leuk om erbij te doen. Om te laten weten dat we er zijn en sowieso leuk om te vertellen hoeveel fantastische bands in verschillende genres wij in ons mooie Emmen e.o. hebben. Ik ben een enthousiaste rondhuppelende vertegenwoordigster ๐Ÿ˜โœจ

De komende periode ben ik er vaker, misschien zonder of met aankondiging op de socials.. ik hou er niet van alles vast te leggen eigenlijk.. geeft mij een beklemmend gevoel of ik word er dwars van.. hmm geen idee maar het is wat het isโ€ฆโœ…

De lokale bands die in mijn winkel ook hun merchandise verkopen gaan hun best doen de winkel wat meer aan te prijzen op hun socials & Ryanne van Fyry Designs zal haar mooie sojawas kaarsen giga gaan aanvullen (welke ze tegenwoordig gaat maken in The Base - de kelder van de pop-up ! - ikzelf heb de nodige inkopen gedaan en de store uitgebreid met allerlei leuke items, gericht op de creatieven onder de jeugd - kleine cadeautjes - muziek items en mijn voorraad armbanden uitgebreid + de shirts vervangen voor lekkere warme hoodies!

Stagiair Kylie heeft mij hier mede mee geholpen en daar ben ik haar dankbaar voor! Ik kan het immers ook niet altijd alleen icm alle labels ik bezit ๐Ÿ˜‡
Morgen is alweer haar laatste stagedag! Morgen vanaf 13.30 als het goed is een aantal uur geopend ๐Ÿ˜› net als aankomende zaterdag ๐Ÿ˜˜
Kiek maor evm

Je mag mij ook altijd berichten!

Liefs Ka ๐Ÿžโ„ข๏ธ

๐Ÿ“ท Kylie - staande bij een door haar gecreรซerd โ€œnieuw hoekjeโ€ met & o.a. die eind volgende week nog meer aangevuld wordt met heeeeele toffe items!
CY 1 L โค๏ธV E

Hun merchandise niet kunnen kopen omdat je stond te hossen? Bij ons in de Pop-Up kun je terecht (Kleepassage 8 Emmen) om...
16/08/2025

Hun merchandise niet kunnen kopen omdat je stond te hossen? Bij ons in de Pop-Up kun je terecht (Kleepassage 8 Emmen) om hun merchandise te scoren

Boerenrock, wat een feest!!! Onwies!

Vandaag was Marianne Meijering-Fuhler in de Pop-Up STORE LiefZijn om het boek op te halen die ze gekocht heeft van Maryk...
29/07/2025

Vandaag was Marianne Meijering-Fuhler in de Pop-Up STORE LiefZijn om het boek op te halen die ze gekocht heeft van Marykeighcoaching โœจ

Wildwritings door Mary Keigh ๐ŸŽ€
Live your life as self!

Bedankt voor je support Marianne ๐Ÿ˜˜

Marieke heeft van mij een Human design uitgewerkt, super interessant en helpend. Nieuwsgierig? Check haar site : www.marykeighcoaching.nl

Goeie deal mensen;Woodpeckers merchandise actie!https://www.facebook.com/share/p/1CSjvv144T/?mibextid=wwXIfr
25/07/2025

Goeie deal mensen;

Woodpeckers merchandise actie!

https://www.facebook.com/share/p/1CSjvv144T/?mibextid=wwXIfr

๐— ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐˜€๐—ฒ ๐—ฎ๐—ฐ๐˜๐—ถ๐—ฒ!๐Ÿ‘•๐Ÿ”ฅ

Omdat te vieren dat wij meer dan 1000 volgers op Instagram hebben, gaan wij merchandise rondbrengen! ๐Ÿคฉ

In de avonden van 29 en 30 juli rijden wij rond met een kofferbak vol merchandise! Er zijn al veel bestellingen voorbij gekomen, maar ook jij kunt nog bestellen!

Voor slechts een biertje voor Rik bij aflevering en โ‚ฌ10,- per shirt en โ‚ฌ5,- per zonnebril (zolang de voorraad strekt) kun jij flaneren in Woodpeckers merchandise! ๐ŸŽ‰

Hoe?! Doe ons een privรฉbericht of WhatsAppje met je adres, welk shirt je wil en welke maat!

๐——๐—ฒ ๐—ธ๐—ฒ๐˜‚๐˜‡๐—ฒ๐˜€ ๐˜‡๐—ถ๐—ท๐—ป:
John Deere shirt in zwart of wit (zoals gedragen door Rik op de foto)
Schopp'mboer vreet 'm op shirt (zwart)

๐—˜๐—ป ๐˜‡๐—ผ๐—น๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐—ฑ๐—ฒ ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฎ๐—ฑ ๐—ป๐—ผ๐—ด ๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ฒ๐—ธ๐˜:
Ons logo in kleur op zwart shirt
Ons logo in wit op groen shirt
Zonnebrillen

Dan komen wij het persoonlijk afleveren!

Ps. De mensen die via ons Facebookverhaal hebben gereageerd, we hebben het gezien, we kunnen alleen niet reageren! Jullie staan genoteerd!

Mama Evelien en haar kids Tony, Lennox en Felicity waren vandaag in de Pop-Up STORE LiefZijn, ze hebben vele bands gesup...
15/07/2025

Mama Evelien en haar kids Tony, Lennox en Felicity waren vandaag in de Pop-Up STORE LiefZijn, ze hebben vele bands gesupport door shirtjes van hun te kopen ( Trekhawk - S***m Billy - Rockabilly/Rock 'n Roll on Steroids - SKROETBALG - The Coolkids NL) en ook 3 verschillende stylen shirts van liefzijn.com ๐Ÿ˜โœจ Bedankt & veel draagplezier!

Spread the word! And support your local ๐Ÿžโ„ข๏ธ Gemeente Emmen Emmen Centrum Ik hou van Emmen

vlakbij Wildlands Kleepassage8

Irma heeft haarzelf een verjaardagscadeau gekochtโ€ฆ Dat zou op zich een leuke titel zijn voor deze nieuwe post maar ๐Ÿ˜Whie...
12/07/2025

Irma heeft haarzelf een verjaardagscadeau gekochtโ€ฆ

Dat zou op zich een leuke titel zijn voor deze nieuwe post maar ๐Ÿ˜

Whieehooooooooo het is veel leuker om te schrijven;

Dikke manifestaties die briljant uitpakken ๐ŸŽ‰ โ˜€๏ธ โœจ๐Ÿคฉ๐Ÿ’–๐Ÿซถ๐ŸŽ€๐Ÿ’—๐Ÿ™๐Ÿซฆ๐Ÿž๐ŸŒŸ!! Dit schilderij is namelijk een echte Ka, een werk wat je niet alleen op basis van uiterlijk koopt maar waar een gevoel bij heerst die je moet zien en begrijpen, die je mag voelen en omarmen.. Irma deed dat toen ze vanmiddag met Marjan Kamps mee was in mโ€™n store voor โ€œEmmense putdeksel shirtjesโ€ ๐Ÿฆ‹
Nog niet zo lang geleden ben ik weer begonnen met eigen werk maken. Zo onzeker, zo spannend, maar zo bevrijdend. Ik maakte dit werk met de gedachte; yes, now its my time! Lets shine en heerlijk gaan combineren met af en toe kleur en af en toe met natuurlijk mosโ€ฆ Laat ik eens gewoon lekker lief zijn voor mij, geef mijzelf kleur, gun mij achter het zwart witte van LIEFZIJN de kleuren die mij doen stralen, die welke mijn karakter typeren; uitbundig, vrolijk, positief, chaotisch maar toch gecontroleerd.. toen ie af was klaaide ik er een dikke dubbele g***s laag over en had een โ€œF**k it, ik neem haar mee naar de store voor de verkoopโ€ moment.. geen prijsje erop.. zo ver was ik dan nog weer niet..

Tot vandaag! Een liefdevolle prijs over1 gekomen die voor beide goed voelde, wat een cadeau! Voor haar, voor mij! ๐Ÿ’

Nu hangt hij bij Irma in huis, daar waar ik het werk persoonlijk heb afgeleverd.

Dit is gewoon heel tof en ik vind het heel f**king vetjes dat ik met een stalen hoofd laatst zei; ja ik ga dit werk deze zomer verkopen.. ik werd aangekeken met soort van nieuwsgierige blikken zo van; jaaa nou we zullen zien!

Keep the faith mensen. Leef je leven als vanzelf. Het is zรณ leuk!

Trotse kus van Ka๐Ÿžโ„ข๏ธ

Adres

Kleepassage 8
Emmen
7811DB

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Pop-Up STORE LiefZijn nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Pop-Up STORE LiefZijn:

Delen