10/07/2021
Het zit er weer op voor dit jaar. Bedankt voor alle was en belangstelling. Wij hebben het met plezier gedaan en hopen dat jullie er weer van genoten hebben. Tot volgend jaar, voor de vijfde editie. Groet, de buurtjes van de Pallasstraat.
Mijn naam Saskia Hersbach elk jaar 1 week, 1 waslijn, witte schone was met of zonder teksten erop in Emmeloord. Waarom?
Emmeloord
Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Witte Waslijn Week Emmeloord nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.