27/03/2014
Lieve KeiOranje Fans,
De afgelopen jaren hebben we vol plezier gebouwd aan ons KeiOranje feest tijdens Koninginnedag.. Echter hebben we dit jaar niet de mogelijkheid gekregen om dit mooie evenement door te zetten op het plein gelegen aan de paterskerk te Eindhoven. We focussen ons op volgend jaar en doen er alles aan, om in 2015 terug te mogen keren op ons vertrouwde stekje.
Wij wensen iedereen alvast een hele fijne Koningsdag 2014 en zien jullie graag volgend jaar weer in het centrum (of daar vlakbuiten) van Eindhoven!
Greets,
KeiOranje!
First Vision Fotos: KeiOranje / 30-04-2013