18/04/2026
Vandaag mocht ik 2 workshops “improviseren kun je leren” verzorgen op het waalwijkstheaterfestival. Jongeren uit verschillende theatergroepen volgden samen deze workshop, voordat ze vanavond gaan optreden op het festival.
Het was echt ontzettend leuk. 2 hele verschillende groepen. Zelfde opdrachten en beide groepen vulden dit op een eigen en andere manier in.
Er was veel humor en plezier.
Ik heb ontzettend genoten.
Een grote dankjewel aan Wendy Hulscher- de Kok van Wenstheater voor de uitnodiging.