16/01/2026
Vandaag mochten we de allereerste bruiloft van 2026 doen… en wát voor één. 💍🤗
Een Luizterceremonie waarin Jolanda als trouwambtenaar het huwelijk sloot van twee heerlijke levensgenieters.
En eerlijk: soms zit er zo’n moment in een ceremonie dat je zelf ook even denkt… ja, dit is precies waarom we dit doen. 🥹🎹
We namen iedereen mee in de sneltreinvaart van hun leven: ondernemers, sporters, avonturiers… en vooral: twee mensen die elkaar hebben gevonden op precies het juiste moment.
Van jeugdherinneringen waar je hardop om moet lachen, tot die ene Bumble-opening die alles in beweging zette, tot samen reizen, een huis, festivals bezoeken… en uiteindelijk dat magische aanzoekmoment in Indonesië. 🥰
En daar zaten we dan. Met muziek, woorden, kippenvel in de stoelen… en een oma van 96 die niet alleen stralend en dankbaar aanwezig was, maar ook nog eens de ringen bracht. ❤️
Sommige ceremonies voelen als een feestje.
Deze voelde als een feestje mét een gouden randje.
En opnieuw klonken de zo bekende woorden van de gasten… ‘zo’n mooie ceremonie heb ik nog nooit meegemaakt’….
Wil jij ook dat jullie liefdesverhaal niet “even” verteld wordt, maar echt gevoeld?
Stuur ons gerust een berichtje.