04/05/2026
Over iets meer dan een maand is het alweer zover: samen met koor The Joy en soliste Barbara Lok geven wij een promsconcert met de titel We've got the music. Kaartjes zijn beschikbaar via de website van OBK Bennekom.
Kom jij ook luisteren op 6 juni in de Van der Knaaphal in Ede?