28/11/2019
Wij zijn terug van lang weggeweest! En we hebben jullie hulp nodig. Voor Liefde in de Stad zijn we op zoek naar de plekken waar je je thuis voelt en wat maakt dat je je daar thuis voelt. Het gaat om plekken buitenshuis, bijvoorbeeld op straat, in een park, op een plein, een winkel of een horeca-gelegenheid. Dus niet bij jezelf of iemand anders thuis, het gaat ons om plekken waar in principe iedereen mag komen.
Onze vraag aan jou
Wat zijn de plekken in Amsterdam (buitenshuis) waar je je het meest thuis voelt? Op welke plek zit je bijvoorbeeld het liefst? In welke winkel voel je je thuis? Waar spreek je het liefst met iemand af? Waar fiets je het liefst of waar rijd je graag met de scooter? Waar wandel je het liefst? Kan je minimaal 3 plekken aan ons doorgeven?
Wat maakt dat je je thuis voelt op die plekken? Dit willen we graag van iedere plek weten. Probeer dit zo uitgebreid mogelijk te beschrijven.
Mail je antwoord graag voor 2 december naar [email protected]
Vrijdag 13 december presenteren we de eerste resultaten in het Atelier der Verbeelding, Omgevingsvisie Amsterdam 2050 aan de Nieuwe Uilenburgerstraat 29-59 en gaan we met lekker eten in gesprek hierover. We hebben nog plek voor mooie markante Amsterdammers, dus vraag je VIP buurvrouw/man/slager/bakker/vuilnisman/huisarts/kroegbaas etc!