Adrineh Painting Gallery

Adrineh Painting Gallery This is the gallery of my visual & copy paintings. From my childhood I was interested in painting so I started my paintings when I was 2 years old.

My parents always encouraged me to draw more and more and tried to help me in any way they could. I went to a painting class for 15 years. I tried hard to do my best .I drew portraits, nature, flowers & animals... But my focus was on animal drawings the most because I love animals....and after a lot of practicing I have chosen my way & my style....I have chosen my teacher's style which was Symboli

sm. I like that because it helps me to show my feelings in a way that maybe everybody couldn't understand it....but when you start thinking about the painting you get that there is something hidden in the painting and you try to find it . My teacher was Mrs. Mehrnaz Jalalie Ghajar who helped me to find my way.After some years she tried hard to make me work on abstracts but because I love forms and figures always, so I didn't change my line and continued in Symbolism with real forms. I hope that you will enjoy my works and you can write me about your opinions ... It helps me to improve my work.
از بچگی نقاشی را دوست داشتم بنابراین از دو سالگی نقاشی کردن را شروع کردم. والدینم همیشه مرا تشویق کردند تا بیشتر و بیشتر نقاشی کنم و هر طوری که می توانستند در این راه به من کمک کردند
من به مدت پانزده سال کلاس نقاشی رفتم و تمام سعیم را کردم تا به بهترین نحو ممکن نقاشی کنم. از پرتره ها ، مناظر، گلها و حیوانات نقاشی کردم اما تاکید و تمرکز من بیشتر روی حیوانات بود چون عاشق حیوانات هستم. و بعد از تمرینهای فراوان راه و سبک خودم را انتخاب کردم. سبک استاد نقاشیم را که سمبولیک بود انتخاب کردم . این سبک را به این دلیل دوست دارم چرا که با
آن میتوانم احساساتم را به گونه ای بیان کنم که هر شخص با دیدن تابلو نتواند متوجه آن شود. اما با این حال اگر کمی به نقاشی نگاه کنید و راجع به آن فکر کنید متوجه می شوید که چیزی در تابلو نهان است و سعی میکنید آنرا بیابید. استاد نقاشی من خانم مهرناز جلالی قاجار بود، کسی که به من کمک کرد تا راهم را پیدا کنم. او بعد از چند سال بسیار اصرار داشتند تا من سبک ابستره را کار کنم اما چون همیشه من عاشق فرم و فیگور بودم سبکم را عوض نکردم و در تابلوهای سمبولیکم از فرمهای طبیعی استفاده کردم
امیدوارم از تابلوهای من لذت ببرید

********نحوه خرید و دریافت تابلوهای نقاشی***********

برای خرید تابلوها لطفا مبلغ را به شماره حساب یا کارت زیر واریز نمایید سپس به شماره موبایل اینجانب نام و آدرس خود را اس ام اس کنید. تابلوی نقاشی شما با آژانس به آدرس داده شده فرستاده میشود. ( هزینه حمل و نقل به عهده خریدار میباشد).
تا زمانی که دوستان عزیز مبلغ مورد نظر را واریزنکنید و اس ام اس آن را برای من نفرستید ،تابلوی نقاشی برای شما فرستاده نخواهد شد



شماره حساب: 0210225944007
شماره کارت: 6037691773394721
بانک صادرات - آدرینه زهرابی



دوستان عزیز با خرید تابلوهای آلبوم" تابلوهای باقیمانده" ، به پناهگاههای "سرپناه" و "پردیس" کمک کنید.. لطفا نصف مبلغ را به حساب پناهگاهها و نصف دیگر را به حساب اینجانب آدرینه زهرابی واریز نمایید...
به شماره حساب: 0210225944007 ویا به شماره کارت : 6037691773394721 بانک صادرات به نام آدرینه زهرابی

پناهگاه سرپناه : شماره کارت بانک پارسیان 6221061032150411 به نام شراره پورآریان
پناهگاه پردیس : شماره کارت بانک صادرات
6037694000743009 به نام ژیلا پور ایرانی
پناهگاه) جان پناه صبا :09385531239)
شماره کارت:6221061076590373
بانک پارسیان
به نام شیوااسکندرزاده

50% مبلغ حاصل از فروش این تابلوها به سرپناه و یا پردیس اهدا خواهد شد.
با سپاس
شرایط تحویل تابلوها مانند توضیحات قبلی می باشد.

Address

Tehran

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Adrineh Painting Gallery posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Establishment

Send a message to Adrineh Painting Gallery:

Share

Category