12/03/2026
לפני כמה שבועות אירחנו את הקהילה של גרייס,
יזמית שמנהלת קהילה של עצמאיות.
היה אירוע נפלא ממש,
מלא חיבורים ואווירה נעימה,
והחלטנו לקיים את האירוע הזה שוב,
הפעם באופן פתוח לגמרי,
כך שכל אחד ואחת יכולים להצטרף :)
מחר, שישי בערב,
ניפגש לערב של אוכל, יין
ובעיקר- מפגשים אנושיים
בשל אופי האירוע ומגבלות התקהלות,
מספר המקומות מוגבל
שמרו את מקומכם בקישור שבתגובות ⬇️