26/11/2020
נויז צ'ארטס 26/11/2020📆
מוזמנים גם לאינסטה החדש> https://www.instagram.com/noise_charts/
פלייליסט טיק טוק > https://spoti.fi/2QhRNJ6
פלייליסט ספוטיפיי > https://spoti.fi/2Fa7Ou2
כל תעשיית המוזיקה האמריקאית הייתה השבוע כמרקחה בעקבות פרסום רשימת המועמדים לפרסי הגראמי, שכמו בכל שנה עושה את עבודתה די נאמנה למעט פדיחות קלות, שמתבטאות בעיקר בתוצאה הסופית בחלק מהקטגוריות (פדיחת מקלאמור אל מול קנדריק לאמר היא אולי הזכורה ביותר בשנים האחרונות).
השנה, בכל זאת שנת הנאחס העולמית, הפדיחה הרצינית נעשתה בגזרתו של דה ויקנד שלא קיבל אפילו לא מועמדות אחת למרות שהביא את הלהיט הכי גדול השנה (מספרית לפחות) וגם המנון פופ שיישאר איתנו גם בעשור הקרוב. לגבי האלבום המלא הדעות חלוקות אבל זה לא משנה כרגע, מה שמשנה זה הבכי והנהי שלו ברשתות החברתיות שהחל מהפוסט השני שלו להזכיר את טראמפ של אמצע נובמבר, לצד תמיכה של כמה מחבריו למקצוע (דרייק, ניקי מינאז', אלטון ג'ון ואחרים) שאין ספק שבינם לבין עצמם הם דווקא קצת שמחים על זה שמישהו קצת הרגיע את עומת הנפיחות העצמית שלו בחודשים האחרונים שהוציאה את כל שאר פחות טוב (ברונו מארס היחיד שעקץ במידה הנכונה).
אבל בעוד שאת דה ויקנד אפשר להבין, בכל זאת יש לו קייס חזק, קצת יותק קשה להבין את ג'סטין ביבר שאמר תודה על המועמדות לאלבומו האחרון (אלבום באווירה טראפית בואכה טיקטוקית שניסה לרכב על הייפ ונכשל באופן יחסי) תוך כדי שהוא מתבכיין על זה שהוא שובץ בקטגורית הפופ ולא בקטגוריית הארנ'בי כי לתחושתו הוא היה יותר אמן ארנ'בי באלבום ההוא.
ובכן, מבט על המצעד השבוע מגלה 3 שירים שונים של ביבר בטופ 20 הבינלאומי אצלנו. שלושתם יצאו בחודשיים האחרונים. שלושתם שירי פופ מהונדסים ולא רעים בכלל שהם מלאכת מחשבת של מחלקת שיווק פופית משומנת שיוצרת בילד אפ מושלם לקראת אלבום קרב (וזה מבלי להחשיב את קליפ הליפסינק בכיכובו ללהיט של דיג'יי קאלד). מתחילים בשיר חצי כוח, מגבירים בבלדה אישית קורעת לב ומקנחים בדואט לצד כוכב הפופ ילדות הגדול של התקופה שון מנדז (אחרי ביבר כמובן). אין בזה שום דבר רע כמובן והנתונים מוכיחים שהוא והצוות שלו עושים עבודה מעולה, אבל במקביל גם די מגחכים את הטענות שלו לחבר'ה של הגראמי, שכנראה יודעים טוב מאוד עם מה ומי יש להם עסק. בסדר, אז דה ויקנד אכל אותה. לא נורא יעבור לו אחרי ההופעה שלו בסופר בול.