20/06/2020
Σας ενημερώνουμε με δάκρυα στα μάτια λόγω των συνθηκών η σχολή μας θα κλείσει σε αυτό το σημείο τον κύκλο της λειτουργίας της στην " χρονιά του Κοροναιού". Δεν θα μπορούσαμε άλλωστε κάτω από αυτές τις συνθήκες να λειτουργήσουμε "ελεύθεροι" με την ελευθερία που μας προσδίδει ο χορός και η κίνηση!Δεν θα μπορούσαμε να λειτουργήσουμε το ίδιο δημιουργικά και με την πολιτική μας στηριζόμενη στην ποιότητα που θέλαμε για τον χώρο μας.Αντί αυτού επιλέγουμε να θυμόμαστε την σχολή μας γεμάτη από φωτεινά πρόσωπα, την κίνηση και την μουσική να ρέει στον χώρο μας σαν το άπλετο πρωινό φως που εισέρχεται από το παράθυρο μας.
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας και την αγάπη σας.Πάνω από 1500 μαθητές φιλοξένησε σε αυτήν την 6ετία λειτουργίας ο χώρος μας ο οποίος αποχωρεί με υψηλό το αίσθημα της ικανοποίησης των αποτελεσμάτων των προσπαθειών μας.Ο στόχος μας να αγαπήσει και να έρθει σε επαφή ο κόσμος με το χορό επιτεύχθει.
Σας ευχόμαστε ασφάλεια, υγεία ,υπομονή και ποίος ξέρει ίσως σύντομα να ξαναβρεθούμε σε έναν νέο κύκλο ακόμα πιο πολύχρωμο