25/02/2020
Και η τρέλα ξεκινά :D
Ίσως.. ίσως - XAT TRIK - μια κάποια νοσταλγία..
Τι συνέβη την προηγούμενη εβδομάδα..
Τετάρτη βράδυ το Rover bar ,στη Θεσσαλονίκη, φιλοξένησε τους Λαρισαίους Στράφι - Strafi και τους Αθηναίους Wish Upon A Star. Λίγες μέρες αργότερα, το Σάββατο, το Βιδάνιο φιλοξένησε τους, δεκαπέντε χρόνια πιστούς σε αυτό που κάνουν, ΧΑΤ ΤΡΙΚ (Official).
Και κάπως έτσι περάσαμε μια εβδομάδα με υπόκρουση πανκ ροκ!
Rover
Στο Rover η βραδιά ξεκίνησε 22:50 και τελείωσε στις 00:50, δύο ώρες χωρίς πολύ μπλα μπλα με τη μουσική να τα λέει όλα. Με τον κόσμο ξεσηκωμένο να τραγουδάει, να κοπανιέται, να σκαρφαλώνει, να γνωρίζει -σημαντικό- τα τραγούδια και να συμμετέχει ενεργά δίνοντας ενέργεια στα συγκροτήματα.
Με γρήγορο, δυναμικό, που και που σκοτεινό πανκ ροκ, με στίχο που σε χτυπά αλύπητα.. οι Στράφι. Δημιουργήθηκαν το 2017 και πλέον 2020, θεωρώ πως είναι από τις πιο ωραίες ελληνικές παν ροκ μπάντες που ανθίζουν και είναι ενεργές αυτή τη στιγμή. Έχοντας κυκλοφορήσει τον πρώτο δίσκο τους, ένα βινύλιο που αξίζει να ακούσεις, ετοιμάζοντας και παρουσιάζοντας μας κάποια τραγούδια από τον δεύτερο! Μάλιστα, αγαπημένη μου στιγμή του live υπήρξε το τραγούδι ''Δεν μπορεί'' που είναι από τον νέο δίσκο. Το νιώθεις και εσύ δε μπορεί.. Ο κόσμος φαίνεται να αγαπά ιδιαίτερα το '' Το πιο γλυκό Σκοτάδι'', ''Βόμβα'', '' Κατάρα κακιά'' στο οποίο τραγουδούσε όλο το Rover και ''Νυχτώνει'' στο οποίο επικράτησε ένας χαμός.
Στις 23:50 με μια γρήγορη εναλλαγή, έκαναν ένα σκληρό ξεκίνημα οι Wish upon a star. Γενικά έχουν σκληρό ήχο, αντιδραστική μουσική, χαρακτηριστικό μπάσο ( όπως στο intruders), επιθετικά rif (προσωπική αγάπη η κιθάρα στο The Fine Line) , ντραμς που δε σε αφήνουν να μείνεις ακίνητος, προσθήκη εφέ ( πχ ασθενοφόρου στο voices) με πολύ ωραία σκληρά βαριά φωνητικά ( Bow to None και θα καταλάβεις τι εννοώ) -ιδιαίτερα αγαπημένη προσθήκη φωνητικών του κιθαρίστα- και πολυφωνίες. Παλιά και νέα κομμάτια καθώς και ένα cover. Έχοντας κυκλοφορήσει το δίσκο This is war..ένα πολύ ωραίο βινύλιο με αγαπημένο κομμάτι το Wasteland !! Σηκωμένες γροθιές, ενωμένο Rover και κοπάνημα σε όλα τα τραγούδια.. !
Βιδάνιο
Οι Χατ Τρικ κλείνουν δεκαπέντε χρόνια πιστοί σε αυτό που είναι και σε αυτό που παίζουν, χωρίς να αναλώνονται στις πολλές και άσκοπες συναναστροφές. Δηλώνουν μια skinhead μπάντα και ό,τι άλλο έχουν να πουν το λένε μέσα από τα τραγούδια τους.
Το μαγαζί γέμισε ασφυκτικά, σε ένα ακουστικό live που δεν ακλούθησε τυπικότητες και λίστες.
Η μπάντα παίζει γιατί γουστάρει που είναι μπάντα, γουστάρουν τα τραγούδια τους.
Ένα ακουστικό live διαφέρει πολύ από ό,τι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε και να ακούμε, αλλά τα τραγούδια και οι μελωδία παραμένουν το ίδιο δυναμικά και ξεσηκωτικά.
Πανκ ροκ για δύσκολες ώρες.. Λέω να μείνω εδώ.. Σιγά σιγά.. Ελένη.. Ο βασιλιάς είναι γυμνός..Απόψε χάνουμε εμείς.. Θέλω να είσαι σκληρή.. Πολλά τραγούδια, πολλές απόψεις, πολλά αγαπημένα, ανάλογα την ώρα και την περίσταση. Ας διαλέξει ο καθένας μόνος του. Αυτά τα live αξίζουν για το χαρακτήρα και την αυθεντικότητά τους.
Στράφι - Νυχτώνει
https://www.youtube.com/watch?v=FxsvRzaxTgA&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0cV1nQM49ExWtVvFB3HzgrgpRH1LC3EOxU4_nX202RzcPl857AcXacLNo
Wish Upon A Star - This is War
https://www.youtube.com/watch?v=TNY891uX18g&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3w_ZYbOtjvrLYPpEgKcdokshxHaxfSJEMaAwDYkGuhoZiiqdL7oHUCwPk
ΧΑΤ ΤΡΙΚ - Μπροστά στην πουστιά
https://www.youtube.com/watch?v=qLOFGwkN60s&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3IVRWGIJ1LtWB8oLuFaEgsPGPsYAunSrH-mzEj1n_U4RRQLvgTdjYTVQ4