10/06/2026
☀️🔔 Το πιο όμορφο «αντίο» στη σχολική χρονιά γράφεται με λευκό γύψο και παιδικά χαμόγελα!
Καθώς το τελευταίο κουδούνι ηχεί και οι σχολικές τσάντες δίνουν τη θέση τους στα καλοκαιρινά καπέλα, οι καρδιές όλων μας στην Culture and Prosperity sce πλημμυρίζουν από μια γλυκιά νοσταλγία, αλλά και απέραντη ευγνωμοσύνη.
Φέτος, το ταξίδι μας ήταν πραγματικά μαγικό. Από τη μια άκρη της Ελλάδας έως την άλλη, από το Ιόνιο μέχρι το Αιγαίο και αντίστροφα , οι χώροι μας έγιναν μια μεγάλη, ζεστή αγκαλιά για εκατοντάδες μαθητές.
🎨 Μια χρονιά γεμάτη αναμνήσεις, από τα Κρέστενα μέχρι το Μεσαίο Καρλοβασι της Σάμου
Στα Κρέστενα της Ηλείας και στον παραδοσιακό χώρο του εργαστηρίου Γυψοτεχνίας στο Μεσαίο Καρλόβασι της Σάμου, ζήσαμε στιγμές που θα κρατήσουμε για πάντα φυλαγμένες στην καρδιά μας. Οι χώροι μας γέμισαν με την πιο όμορφη φασαρία του κόσμου: τα γέλια των παιδιών, τις αυθόρμητες ερωτήσεις τους και εκείνη τη μοναδική λάμψη στα μάτια τους τη στιγμή της δημιουργίας.
Βλέποντας τα μικρά, γεμάτα περιέργεια χέρια των μαθητών να ακουμπούν τον λευκό γύψο, να ανακατεύουν τα υλικά και να δίνουν σχήμα στην ιστορία, νιώσαμε μια βαθιά συγκίνηση. Αυτή η παραδοσιακή τέχνη, ζωντάνεψε ξανά μέσα από τη νέα γενιά. Τα παιδιά δεν παρακολούθησαν απλώς ένα εργαστήριο· έγιναν οι ίδιοι οι θεματοφύλακες μιας ζωντανής κληρονομιάς. Λερώθηκαν με λευκή σκόνη, συνεργάστηκαν, δημιούργησαν το δικό τους μοναδικό ενθύμιο και πήραν μαζί τους ένα κομμάτι από την ψυχή του τόπου μας.
🌿 Το καλοκαίρι έφτασε, μα το μυαλό μας είναι ήδη στο φθινόπωρο...
Τώρα, τα εργαστήριά μας ( Plaster Casting Workshop ) θα ησυχάσουν για λίγο, κρατώντας στους τοίχους τους τον αντίλαλο από τις παιδικές φωνές. Όμως, η ελπίδα και η προσμονή δεν σταματούν εδώ. Με την έλευση της νέας σχολικής χρονιάς, τον Σεπτέμβριο, οι πόρτες μας θα ανοίξουν και πάλι διάπλατα! Ανυπομονούμε ήδη για τις νέες σχολικές επισκέψεις, για τα νέα λεωφορεία που θα φτάσουν γεμάτα ενθουσιασμό, έτοιμα να «ξεκλειδώσουν» τα μυστικά της γυψοτεχνίας και να γεμίσουν με ζωή τα Κρέστενα και το Μεσαίο Καρλόβασι.
🙏 Ένα μεγάλο «Ευχαριστώ» από τα βάθη της καρδιάς μας
Θέλουμε να εκφράσουμε την πιο βαθιά μας ευγνωμοσύνη στους υπέροχους εκπαιδευτικούς που μας εμπιστεύτηκαν και επέλεξαν να προσφέρουν στους μαθητές τους αυτή τη βιωματική εμπειρία. Στους γονείς που στηρίζουν τις δράσεις μας. Και φυσικά, στους ίδιους τους μαθητές, που με την ενέργεια και το ταλέντο τους μας θύμισαν γιατί αυτή η προσπάθεια αξίζει κάθε της δευτερόλεπτο.
Σας ευχαριστούμε που γίνατε κομμάτι του δικού μας ονείρου.
Καλό, ξέγνοιαστο και γεμάτο φως καλοκαίρι σε όλους!
Ραντεβού τον Σεπτέμβριο για νέες, δημιουργικές περιπέτειες! 🌊☀️🛠️
#ΤέλοςΣχολικήςΧρονιάς #ΣχολικέςΕπισκέψεις #ΒιωματικήΜάθηση