26/08/2024
https://www.youtube.com/watch?v=B-1dGHG7JIY
Eυχαριστώ όλα τα παιδιά!!! Ζήσαμε τ' όνειρο το ζούμε και θα το ζούμε. Όσο για τους εφιάλτες που παραμονεύουν τους ξέρουμε καλά!
Μια ταινία που θέλει να προσεγγίσει θεματικά τη φωνή που ακούμε μέσα μας.... Για την κάθε επιλογή μας. Αλλά και την προσπάθεια μιας καινούριας σύνδεσης και ερμηνείας των γνωστών μας κοσμοθεωριών...Μέσω ποιας διαδικασίας όμως; Και ποιου ταξιδιού; Της Ζωής και της καθημερινότητας; Του μεταφυσικού και της θρησκείας; Της τρέλας και του θανάτου; Του ονείρου; Του εφιάλτη; Της βίας και των ναρκωτικών; Της πραγματικής αγάπης για δύο ανθρώπους ή για μία ποδοσφαιρική ομάδα; Της ιστορίας που γράφτηκε, που γράφεται, ή που θα γραφτεί; Ίσως μέσα από μία των πιο αρχαίων τεχνών. Αυτήν του θεάτρου... Μια καινούρια σχέση μεταξύ Αγγέλων, Θνητών, Θεών, και Ηρώων.
ΣΕΝΑΡΙΟ-ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΓΡΕΚΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ: VINCENT PABLO - ORANGE BLOSSOM - AOIROOOASAUSI - ENTIA NON - GOA HUMAN vs NEPHILIM - FAMILY HOUSE - Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ - ΣΑΚΗΣ ΖΙΩΖΙΑΣ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΟΥΤΗΣ
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ: ZΩΗ ΤΖΙΟΤΖIΟΥ
ΣΚΙΤΣO: ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ
Η ταινία πραγματοποιήθηκε με την εθελοντική προσπάθεια όλων των συντελεστών και τα πνευματικά δικαιώματα των τραγουδιών για τις μουσικές επιλογές του σάουντρακ ανήκουν στους δημιουργούς τους. Ευχαριστώ πολύ όλους όσους συνέβαλαν και βοήθησαν σε αυτήν την προσπάθεια μου. Κάνατε ένα όνειρό μου πραγματικότητα.
Μια ταινία που το όνομά της το εμπνεύστηκα από μία ζωγράφο την Ντέμη Κάια που φωτογραφήθηκε στο ατελιέ της στου Ψυρρή για φιλανθρωπικό σκοπό απ' τον φακό του Σπύρου Σταβέρη.
Μια ταινία που θέλει να προσεγγίσει θεματικά τη φωνή που ακούμε μέσα μας.... Για την κάθε επιλογή μας. Αλλά και την προσπάθεια μιας καινούριας σύνδεσης και ε...