28/08/2023
Λοιπόν θα τα βάλω στην σειρά!
Ο Μάριος ήταν μηνών και η Αναστασία μόλις 7 ετών όταν ξεκίνησε το ταξίδι της albumake.
Με μηδέν λεφτά πήραμε ένα εκτυπωτή και κάναμε συνεργασίες outsourcing για να τυπώνουμε σε μερικούς φίλους φωτογράφους στην Αθήνα.
Μέσα στο Prius(για οικονομία) έκανε τους πρώτους ύπνους ο Μάριος ανάμεσα στις παραδώσεις των άλμπουμ και την αγορα των προμηθειών. Κάθε μέρα. Τελικά καταφέραμε με έξυπνες κινήσεις όπως αποδείχτηκε να μεγαλώσουμε το έδαφος που πατάμε.
Το ίδιο γίνεται ακόμη και σήμερα.
Με την μόνη διαφορά ότι δεν γυρίζουμε την Αθήνα.
Γυρίζουμε την Ελλάδα.
Κρήτη απο άκρη σε άκρη. Καλαμάτα, Πάτρα, Ιωάννινα, νησιά, Δράμα και Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια.
Κατι κάναμε καλά.
Βασικά ξέρω πολύ καλά τι κάναμε.
Ποτέ δεν καβαλήσαμε το καλάμι και ποτέ δεν σταματήσαμε τη καλή συνταγή:
1. Δεν σταματάμε ποτέ.
2. Θέλουμε συνεργάτες φίλους.
3. Επενδύουμε τα χρήματα μας εκεί που ξέρουμε να κάνουμε καλά τη δουλειά. Στο άλμπουμ γάμου βάπτισης.
Το ταξίδι το συνεχίζουμε γιατί είμαστε τυχεροί με την Ευα. Κάνουμε τη δουλειά που μάθαμε απο μικρά παιδιά και μας αρέσει.
ΥΓ. Ανέφερα τη θεσσαλονική τώρα τελευταία γιατί πήρε μεγάλο διάστημα να πείσουμε τους φωτογράφους στη Βόρεια Ελλάδα ότι η ελειψη διπλωματίας δεν ωφελεί κανέναν. Υπάρχει δράση και αντίδραση. Σε κανέναν δεν ανήκει καμία περιοχή.
Οι καλοί με τους καλούς.
Ταιριάζουμε βάση φιλοσοφίας και αγάπης για την φωτογραφία γάμου, που ζουν οι οικογένειες μας, οι εργαζόμενοι μας και όχι με βάση τη γεωγραφική περιοχή. Επαγγελματίες θέλει ο κλάδος.
Πρέπει να μας συνδέει το επάγγελμα και οχι να μας χωρίζει το σύνορο.
Τέσπα. Όλα καλά.
Η επιμονή κερδίζει όσα εμπόδια και αν υπάρχουν.
Εμείς το μόνο εμπόδιο που θα συνεχίσουμε να βάζουμε στην αγορά είναι η εξέλιξη μας και η επαγγελματικός μας πολιτισμός.
Καλό χειμώνα.