Sivun tarkoitusperät on pitää yllä toivoa paremmasta huomisesta, tämän päivän uutisointien myötä. Toivoa hyvästä ei saa menettää. Oman itsen rakastaminen on kaiken rakastamisen perusta. On tärkeää ylläpitää omaa hyvinvointia, että voimme auttaa muita. Enkelit antavat toivoa ja rohkaisevat myös heitä, jotka tuntevat olonsa erilaisiksi. Tässä ajassa näkyy ja puhutaankin paljon empatian puutteesta.
Olemme siis uuden ajan kynnyksellä, maailman tilanteiden ja tapahtumien myötä ja ehkäpä siksikin myös enkelit kiinnostavat aiheena, sillä nyt käydään kovasti enkelikursseilla ja -hoidoissa. Siksi myös olen kirjoittanut enkeliaiheisen tarinan kuvineen, pätkiä löytyy täältää facebookista Lina enkelten opissa...tarkoitus on julkaista siitä kevääksi omakustanne ja kirja...seuraa ja TYKKÄÄ myös Linasta. Eräs henkilö vertasi tarinaa Coelhon Alkemistiin lapsille, toinen taas Pikku Prinssiin, sillä tuon esille elämän erilaisia asioita mietittäväksi, myös aikuisille. Kannustavasti, opettavasti ja havahduttaen ehkäpä myös roolimallin asemassa olevan aikuisen. Jokainen vanhempi uskoo tai ainakin toivoo lapsellaan olevan suojelusenkelin. Enkeleiden läsnäolo ja heidän suojansa ovat kulkeneet monissa kulttuureissa jo vuosituhansia. Tätä kulttia ja suojelevaa viestiä on hyvä ylläpitää jatkossakin, sillä joillekin se on ainoa hyvä taho mihin uskoa. Itseasiassa, kun oikein miettii, niin elämässä on hetkiä jolloin jokainen voi sanoa
että enkeleillä oli osuutta asiaan/tapahtumaan, niistä käytetään erilaisia nimiä. On Sattumaa, Tuuria, Onnenkantamoista, Ihmettä tms. Uskon että enkelit liikuttavat monen lapsen sydäntä ja antaa turvallisuuden tunteen, paitsi lapselle myös vanhemmille. Enkelit ovat juuri sinua varten.