17/06/2026
Lempeä muistutus maadoittumisen tärkeydestä. ❤️
Toivon jokaisen kesään mahdollisimman paljon paljain jaloin oleilua luonnossa. Äiti Maa tasapainottaa, hoitaa, rauhoittaa, antaa tukea ja turvaa.
Muistutus myös meidän arkirutiinien tärkeydestä.
Sillä on aivan valtava merkitys, miten aamumme aloitamme. Kun herään, menen heti ulos. Kävelen, hengittelen, aistin kehoa ja ympäristöä. Kävelyni jälkeen asetun puun alle katse kohti nousevaa aurinkoa tekemään kundaliinijoogaliikkeitä ja -hengityksiä. Paljaat jalat ihanasti aamukasteisella nurmella. Tuntuu ihan mielettömän (!) hyvältä.
Tänä aamuna oli poikkeuksellisesti puhelin mukana, että sain kuvattua tämän videon. Muuten puhelin päälle vasta aamupalan jälkeen. Pienillä asioilla on valtavan iso vaikutus hyvinvointiin, niin henkiseen kuin fyysiseenkin.
Syksyllä julkaisen 8 viikon (tai kuukauden, tahdin päätät sinä) verkkokurssin, jossa tasapainotamme kehoa kokonaisvaltaisesti mm kundaliinijoogan, hengitysharjoitusten, meditaation, luovan liikkeen, kirjoittamisen, yksinkertaisten taideterapeuttisten menetelmien ja musiikin avulla. Kurssin idea sai alkunsa kundaliinijoogaopettajakoulutukseni aikana tekemistä chakrabiiseistä, affirmaatiolauluista, joiden huomasin toimivan upeina manifestaation apuvälineinä matkallani kohti kokonaisvaltaista tasapainoa. Albumi ilmestyy syksyllä yhdessä verkkokurssin kanssa. Videossa pieni maistiainen. 🎶
Stay tuned. ✨❤️