25/05/2026
Elämälle nöyrä
m***a en matele
en suutele maata
tai auktoriteetteja
Olen nähnyt liikaa
ja liian vähän
en usko järjestelmään
joka lähettää köyhälle
muistutuslaskun
ja rikas saa osinkoa
Olen opetellut
ettei kaikkea voi hallita
verenpainetta
ikääntymistä
toisia ihmisiä
sitä kuka lähtee
kuka jää
M***a jotain sentään voi
voi kieltäytyä kovettumasta
voi nauraa
voi rakastaa
Olen elämälle nöyrä
m***a en niin nöyrä
ettenkö joskus
haaveilisi
vallankumouksesta
tai söisi suoraan purkista
chilitonnikalaa
yöllä kun kuuntelen
S*x Pistolsia
Ihan vain siksi
että olen vielä täällä