27/04/2024
Nuin vaan kevään esitykset soitettiin ja laulettiin pois! Kiitos toverit, kun olitte paikalla jakamassa kanssamme kolme erilaista, musiikintäyteistä, iltaa.
Hienolta, ja tärkeältä, tuntui esittää mestareiden kappaleita; Göstan, Juicen ja Vexin. Luoda Laulumiesten näköisiä tulkintoja, ja ainakin palautteen perusteella siinä onnistuimme. Se oli meille tärkeintä: että esitykset näyttävät ja kuulostavat meiltä.
Kiitos myös Melankärki Tilausravintola/ kesäterassi. Taas kerran todistettiin se, että yhteistyössä on voima. Ja sitä pitää jatkaa.
Laulumiehet vaikenee, m***a jälleen vain hetkeksi. Katsotaan mitä seuraavaksi keksitään 😎
Siihen asti, kaikkea hyvää jokaiselle!
Toivoo, Laulumiehet
Mika Rämä Pasi Repo