28/04/2020
Valitettavasti joudumme ilmoittamaan, että Vaasa Picnic perutaan kesältä 2020 koronaviruksen ja sen aiheuttamien poikkeusolojen vuoksi😔
"Päätös oli vaikea, m***a ainoa oikea. Vaasa Picnic ei kokonsa puolesta kuulu hallituksen antaman rajoituksen piiriin, m***a haluamme toimia vastuullisesti ja kaikkien kannalta turvallisesti. Ensimmäinen Picnic oli tarkoitus pitää kesäkuussa, emmekä tiedä vielä yhtään, millainen tilanne on silloin. Ja sama epävarmuushan koskee koko kesää."
Kaikesta huolimatta toivotamme kaikille ihanaa kesää❤️
"Vaikka tänä vuonna emme pääsekään yhdessä Picnicille fiilistelemään, niin otetaan kesästä ilo irti. Kesäinen luonto kun tarjoaa onneksi paljon kivaa tekemistä. Ja toivottavasti näemme sankoin joukoin Mahiksen puutarhassa kesällä 2021!"
***
Tyvärr måste vi meddela, att på grund av corona-viruset och rådande undantagsförhållande, ställs Vasa Picnic in sommaren 2020😔
”Det var ett svårt beslut, men vi hade egentligen inga andra val. De nuvarande restriktionerna gäller inte Vasa Picnic, men vi vill vara ansvarsfulla och handla så att det är så tryggt som möjligt för alla. Det första Picnic-evenemanget skulle ha gått av stapeln i juni och just nu har vi ingen aning om hur corona-situationen ser ut då. Samma osäkerhet gäller hela sommaren.”
Trots allt önskar vi er alla en härlig sommar ❤️
”Även om vi inte får njuta av den härliga Picnic-stämningen tillsammans i år, får vi ändå passa på att njuta av både naturen och alla upplevelser sommaren i övrigt för med sig. Och så hoppas vi att vi ses i Mahis trädgård sommaren 2021!”
***
We’re sad to announce that this summer’s Vaasa Picnic is cancelled due to the current coronavirus situation😔
“It was a hard decision, but we didn’t really have any other choice. The restrictions given by the Finnish Government don’t actually apply to Vaasa Picnic, because the event is relatively small. But we want to be responsible and make the situation as safe as it can possibly be for everyone. The first Picnic was supposed to start in June, and we have no idea what the coronavirus situation is then. And the same uncertainty applies the rest of the summer also.”
Despite everything we wish everyone a wonderful summer❤️
“Although this year we’re not able to enjoy the Picnic atmosphere together, let’s make the most of this summer. The Finnish summer and nature have so much to offer. And hopefully we see all of you in Mahis’ garden in summer 2021!”
http://pspy.fi/kesan-2020-vaasa-picnic-perutaan-vasa-picnic-stalls-in-ar-2020/