14/04/2026
Lauantaina 28.3. vietimme Rampin uusien tilojen avajaisia 💫✨️
Kovan talkoourakan jälkeen pääsimme vihdoin juhlistamaan uusia tiloja jäsenten ja kutsuvieraiden kanssa 🥰
Puheenjohtaja Netta Weijo toivotti jäsenistön ja ieraat tervetulleiksi puheellaan, jonka jälkeen pääsimme yhdessä kippistämään ja siirtymään seuraamaan illan ohjelmaa.
"Toivottavasti tämä uusi tila muuntuu meidän olohuoneeksemme ja kohtaamispaikaksi, joka kantaa ja kannattelee jäseniään jopa m***a vuosikymmentä."
Avajaisissa näimme jäsenistön upeita taidonnäytteitä, kuten tanssia, laulua sekä komediaa tilavastaavan "lehdistötilaisuuden" 😉 merkeissä.
Tila oli toki vielä vailla nimeä, joten jäsenistö sai ehdottaa salille uutta nimeä. Nyt nimiehdotusten äänestyskin on päättynyt, ja ylivoimaiseksi voittajaksi valikoitui "Alter Ego" vanhan Ego-salin muistoksi ❤️
Seuraavat esitykset Alter Ego -salissa nähdään jo huomenna, keskiviikkona 15.4. klo 18, ja perjantaina 17.4. klo 19 uusien jäsenten produktion "Synkkä ja ikävä" parissa ⭐️ (liput biossa)