19/03/2026
Ihanaa kevättä!🌼
Tervetuloa Teatteri Ulpu ry:n sääntömääräiseen vuosikokoukseen ti 31.3 klo 17, Studio-näyttämölle.
Käsitellään sääntöjenmääräämät asiat.
Tervetuloa!
- Ulpun Hallitus
Kuva viime kevään esityksestä Sisko tahtoisin jäädä⭐️