26/03/2021
Hei Ystävät, asiakkaat, rakkaat laulajat. Ikäväkseni joudun ilmoittamaan että vallitsevan tilanteen vuoksi, Sanna Music sulkee ovensa. Onko tilanne hetkellinen vai lopullinen, sitä en vielä tiedä itsekään. Olen hyvin pahoillani, toki myös itseni puolesta, m***a pääasiassa teidän asiakkaitten puolesta, jotka toteatte kerta toisensa jälkeen, kuinka ihanaa oli tulla tunnille. Monelle laulutunnit ovatkin hengähdyspaikka, hetki aikaa itselle, aikaa jolloin ei ajatuksiin mahdu muuta kuin musiikki ja oma ääni. Monille yksinlaulajille se on rentoutumista, rohkaistumista, itsensä voittamista, pelkojen poistamista! ♥️ Lauluryhmät ovat taas ihana harrastus, kokoontumista samanhenkisten ihmisten kanssa, hetkellinen musiikillinen ilopläjäys ja oppimisen riemua, ystävyyttä ja jakamista! ♥️ Olen todella pahoillani etten nyt voi tarjota näitä kokemuksia teille. 22v. olen saanut opettaa ja koskaan ei ole tuntunut siltä että lähden töihin. Rakastan työtäni joten se ei tunnu työltä. M***a älkää missään nimessä vaipuko hiljaisuuteen. Teillä on ääni, käyttäkää sitä!! 🥰 Rennosti, rohkeasti, rakastavasti, kannustavasti, iloisesti ja siitä nauttien. Ohessa muutama kuva ihanista ihmisistä ja kokemuksista joita kaipaan! .divas.singers Vaikka nyt ovat monella voimat vähissä ja usko huomiseen kateissa, ei saa lannistua. Olette rakkaita ja tärkeitä ja tehkää valintoja, sydämellä. ♥️♥️♥️ Aurinkoista kevättä!!