S-Osis

S-Osis S-Osis lopettaa toimintansa 1.5.2012 YO-talo B:ssä tapahtuvan remontin
ja siitä seuraavien kustannusten ja vuokrannousun takia.

S-Osis
päättää pitkän taipaleensa elävän musiikin klubina massiivisiin
Hautajaisiin, jotka vietetään 16-28.4. Tänä aikana S-Osiksella
järjestetään kirpputoritapahtuma, tanssiaiset Aninkaisten Sävelen
kanssa, sekä neljä eeppistä bändi-iltaa viimeisinä viikonloppuina,
jossa esiintyvät S-Osiksen menneisyyden bändi-illoista tutut kasvot. Illoiksi on luvassa punkkia, elektronista musiikkia ja metallia,

ja
homma lyödään pakettiin kaiken kruunavalla rokkipläjäyksellä
viimeisenä iltana 28.4.! S-Osiksen ystävät, tervetuloa!

-------------------------------------

Toistaiseksi varmistuneet esiintyjät bändi-iltoihin:

Perjantai 20.4. - Punk-ilta - Esiintyjät TBA

Lauantai 21.4. - Konemusiikki-ilta - DJt TBA

Perjantai 27.4. - Metalli-ilta
Esiintyjät: Cannibal Accident, Gladenfold, Hellbox, Cumbeast, Inimicality, Cause For Effect

Lauantai 28.4. - Rock
Esiintyjät: Kiveskives, Half Apple, Apples of Idun, 2x4, Karkkipäivä

"Harmillista .. on keikkapaikkojen vähyys – muuten vireässä alueen bänditoiminnassa. –Täällä on tosi vähän sellaisia kei...
16/04/2013

"Harmillista .. on keikkapaikkojen vähyys – muuten vireässä alueen bänditoiminnassa. –Täällä on tosi vähän sellaisia keikkapaikkoja, johon pienet bändit voisivat päästä esiintymään. Aikaisemmin olivat sentään S-Osis ja TVO, Yli-Pietilä murehtii." Ei varmaan tullut yllätyksenä! Muistakaahan turuilla ja toreilla aina muistuttaa kaupungin päättäjiä tästä, että tulevaisuudessa olisi asiat edes vähän paremmin!

Kaarinalais-turkulaisessa Array-yhtyeessä on virinnyt sitkeänhento toivo. Turku Bandstand -kisan pääsiäisenä voittanut viisihenkinen kokoonpano uskaltaa jo varovasti miettiä, josko elämä voisikin tulevaisuudessa olla pelkkää soittoa.

12/06/2012

Kuten monet jo tietävät, S-Osiksen väki on asettunut uuteen kotiinsa kirkkotielle, uusi osakuntatalo tunnetaan tuttavallisemmin UUSIS. Kesän ajan meillä rempataan ja valmistaudutaan syksyn uusiin tuuliin.. ja tarvitsemme esimerkiksi uuden logon! Jos juuri sulla on hyvä idea, pistä luomisvaihde silmään ja lähetä logoideasi mulle ([email protected]) heinäkuun loppuun mennessä. Valitun logon tekijä saa ikuisen gloorian lisäksi oman version jokaisesta logollaan varustetusta promotuotteesta ikinä (t-paidat, rintanapit, mukit, etc, taivas vain rajana), sekä myöhemmin määriteltävän, mystisen yllätysyllätyksen! -Tatu

11/06/2012

"Turku on myös onnistunut muutenkin pesemään kasvojaan viime vuosina, sillä maan alakulttuuripiirien mielestä Turku ei ole enää se seisahtuneen homeinen kylä." Rokkiakatemia on toki ihan kiva idea. Vaan missä olivat Turun rokkimaineesta huolestuneet silloin kun osakuntaravintolat maahan julkisesti kuopattiin..

Turun vanhassa Auran Panimon talossa aloitti huhtikuussa toimintansa Turku Rock Academy, jonka tarkoitus on kehittää turkulaisia nuoria rockyhtyeitä olemaan parempia soittajia, parempia bändejä ja ylipäätään laaja-alaisesti ajatellen musiikin ammattilaisia.

S-Osis tänään illalla noin klo 21. Valot ja PA irrotettu sekä kaikki johdot niputettu. Viimeistä kertaa.
01/05/2012

S-Osis tänään illalla noin klo 21. Valot ja PA irrotettu sekä kaikki johdot niputettu. Viimeistä kertaa.

Annoimme liidut asiakkaiden vapaaseen käyttöön lauantaina.
01/05/2012

Annoimme liidut asiakkaiden vapaaseen käyttöön lauantaina.

01/05/2012

Narikka on purettu. Valot ja PA on työn alla. Huh! Kyllä tässä itku tulee.
-Saara

01/05/2012

S-Osis on ohi. Kiitos ja hyvää yötä.

S-Osis vaipuu nyt vappubileiden jälkeen haudan lepoon. Kiitos teistä jokaiselle, jotka ootte tulleet katsomaan hautajais...
29/04/2012

S-Osis vaipuu nyt vappubileiden jälkeen haudan lepoon. Kiitos teistä jokaiselle, jotka ootte tulleet katsomaan hautajaiskeikkoja, olette omalla läsnäolollanne tukeneet tulevaisuuden toimintaa. Uusi osakuntatila Uusi-S vaikuttaa jo Kirkkotie 6:sessa ja tämän ryhmän kautta tiedotetaan tulevaisuudessa siitä, mitä osakuntalaiset saavat aikaan, siellä tai muualla. Uusi talo, uudet kujeet? Aika näyttää...

Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps

27/04/2012

Nyt on tupa täynnä. Liput on myyty loppuun. Hiki on! Huomiselle toki on vielä lippuja.

27/04/2012

"Pohjimmiltaan nää kaikki on vain pieniä muusikoita. Vähän saa vahtia perään. Pitää muistuttaa välillä pelisäännöistä ja käskeä syömään."

25/04/2012

Jatkoaikahakemus on mennyt byrokratian hammasrattaiden läpi ja tullut ehjänä ulos - viimeisenä viikonloppuna ravintola anniskelee 02.30 asti! Ottakaamme siis kaikki ilo irti, aivan iltamyöhään asti!

24/04/2012

Hautajaisten loppulyönnit siintävät horisontissa.. m***a vielä saa ennakkolippuja levykaupoista ja myös osakunnan päivystyksistä. Huhut kertovat että savokarjalaiset ovat ainakin toimistollaan vielä vajaat 150 tuntia putkeen... hulluja.

Osoite

RehtorinpellonKatu 4-6 B
Turku
20500

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita S-Osis :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti S-Osis :lle:

Jaa