16/04/2013
"Harmillista .. on keikkapaikkojen vähyys – muuten vireässä alueen bänditoiminnassa. –Täällä on tosi vähän sellaisia keikkapaikkoja, johon pienet bändit voisivat päästä esiintymään. Aikaisemmin olivat sentään S-Osis ja TVO, Yli-Pietilä murehtii." Ei varmaan tullut yllätyksenä! Muistakaahan turuilla ja toreilla aina muistuttaa kaupungin päättäjiä tästä, että tulevaisuudessa olisi asiat edes vähän paremmin!
Kaarinalais-turkulaisessa Array-yhtyeessä on virinnyt sitkeänhento toivo. Turku Bandstand -kisan pääsiäisenä voittanut viisihenkinen kokoonpano uskaltaa jo varovasti miettiä, josko elämä voisikin tulevaisuudessa olla pelkkää soittoa.