08/05/2026
Nyt pieni avautuminen, minua seurataan, kirjoitetaan kaikkea anonyymipalstoilla. Olen aina hoitanut DJ hommat kunnialla. Paskaa silti kateudesta kirjotaan. En osaa, p***a dj.
Paras oli kun lattialla tanssimassa n. 40 ihmistä henkilö tulee sanomaan: "Oot p***a DJ" .
Barmikkotyöt:
Eräs pub omistaja, kun ilmoitin että et maksa barmikon lisiä, hän alkoi hävikistä syyttää barmikkotöissä minua varkaaksi. Hävyttämyys ei loppunut tähän, kun olin jokilaivassa töissä hän soitti sinne ja käski lopettaa keikkani. Paikka perui keikkani. Ystävä kun hän oli. Kun lopulta vaatisin lisiä liiton kautta, hän pisti konkurssiin pubin.
Minua on syytetty, vihattu, haukuttu.
Kaiken tämän jälkeen voisi luovuttaa, m***a hei, katse kohti tulevaisuutta.
DJ -elämä ei ole yli 20v toimineelle helppoa, ikä alkaa painaa, alan synkkä syveneminen covid jäljeen painaa edelleen. Ihmisten siirtyminen koti-iltoihin, ravintoloiden kallistuminen, kaikki ajaa alaa ahdinkoon.
Minä olen rehellinen, hyvää tarkoittava ihminen, joka nauttii ihmisten viihdyttämisestä.