21/11/2023
Kiitos kun ostatte teoksiani 💘 Kiitos ylipäänsä valinnasta hankkia kotimaista taidetta kotiisi 🙏
Se että te siellä valitsette minun rakkaudella, joskus kyynelillä ja hiellä, tuhtaamia teoksia kotiinne, on äärimmäinen kunnia. Se tuntuu aina yhtä upealle, että juuri sinä olet valinnut juuri minun tekemän teoksen. Että se teos, johon olen laittanut palasen itsestäni, on resonoinut sinua, kutkutellut jotain sielun sopukkaa, ja saa nyt olla seinälläsi. Kotonasi. Silmiesi edessä joka ikinen päivä. Olla mukana niin monissa hetkissä elämääsi, perheesi elämää. Teos ehkä muuttaa mukanasi. Sinulla muodostuu siihen oma, ihan erilainen, suhde kuin minulla siihen on. Ja parhaassa tapauksessa, kun sinä siirryt ajasta ikuisuuteen teos jatkaa elämää sinulle jonkun tärkeän ihmisen kodissa. Hullu ajatus, m***a myös niin siistiä!
Rakastan saada näitä kuvia teiltä taiteeni ostajilta, jossa teokseni on kotienne seinällä. Lähettäkää niitä minulle, jos vain suinkin koette sen mahdollisena. On jotenkin liikuttavaa nähdä oma teos asettuneena paikoilleen. Sinne missä sen kuuluukin olla - teidän kotien seinillä 💛
Tulevana viikonloppuna la-su 25.-26.11. sulla on mahdollista ostaa taidetta suoraan minulta, nimittäin otan joulumyynteihin pienen varaslähdön ja myyn IGssä storyjen puolella joitakin pienimpiä teoksiani (toki isojakin saa ostaa 😅). 🤶❣️✨
9.12 meillä on Taiteen Talon Joulumarket sekä ennen joulua Taidelainaamolla on upea Talvinen Taidebasaari, josta voi vielä tehdä hienoja löytöjä Turun Taiteilijaseuran jäsenten teoksista 💛