03/05/2026
Nämä kaksi valittiin Suomen Taiteilijat ry:n teemanäyttelyyn, jonka aiheena on Tulkintaa. 😍
Hevostaulu sai vihdoin myös nimen: Yang
Yang edustaa maskuliinienergiaa, voimaa, liikettä. Valitettavsti vastapari Yin jäi kesken, eikä luultavasti valmistu ikinä. 🤷♀️ M***a Yang pärjää hyvin itsenäisestikin. Ihastelen aina vaan uudelleen miten näin tumma taulu herää uskomattomaan loisteeseen kun valo vaihtuu! Aluksi vähän pelkäsin sen olevan liian tumma, m***a ei, se elää valon mukana kauniisti. ❤️
Yangin pariksi näyttelyyn lähtee Yövahti, johon olen vuoden aikana kiintynyt todella paljon. Siinä on jotain selittämätöntä joka vetoaa muhun jatkuvasti enemmän. Enpä olisi uskonut sanovani näin, koska se oli ”täytetaulu”. 😅 Yövahtia ihastelen keittiön seinällä, johon aamupäivän valo luo hohteensa ja saa taulun värit loistamaan uskomattoman kauniisti. 🥰
Olen huomannut että mun taulut elää paljon valon mukana, ne muuntuvat, hengittävät. Niitä jaksaa katsoa päivästä toiseen, eri valossa välittyy eri energia. Ja joka päivä se hämmästyttää yhtä paljon, joskus vaan tuijotan taulua ja se elää siinä katsoessa. Niin kaunista. ❤️
Nämä siis ovat nähtävillä Uudenkaupungin Kulttuurikeskus Crusellissa 18.5.-12.6.2026 Suomen Taiteilijat ry:n teemanäyttelyssa: Tulkintaa
Ja tähän päättyy mun taulujen näyttelyt. Ehkä joskus, ehkä jossain, jos sattuu sopiva tilaisuus kohdalle. Koskaan ei voi sanoa ettei koskaan. 😉