18/06/2026
Rennyläiset haluaa toivottaa kaikille oikein hyvää ja nautinnollista juhannusta!
Pe-ma ollaan itsekin juhannuksenvietossa, eli tiistaina taas tavataan :)
https://www.instagram.com/p/DZuRcJrDee7/